הסרת נקודות חן, נגעי עור ושומות בלייזר - כל המידע והמרכזים האסתטיים והרפואיים בפריסה ארצית.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/01/20 10:33 יב בטבת התשפ

הסרת נקודות חן, נגעי עור ושומות בלייזר - כל המידע והמרכזים האסתטיים והרפואיים בפריסה ארצית.
צילום:

לרוב האנשים יש נקודות חן, שומות ונגעי עור על גבי הגוף ו/או הפנים. לרוב, הם אינם מפריעים, אך לעיתים, כאשר הם מפריעים אסתטית ומופיעים באזור חשוף או על גבי הפנים, מתעורר הצורך להסירם. במרכזי האסתטיקה המתקדמים של אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מתמחים בטיפולי לייזר חדשניים ופורצי דרך בתחום הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור. הטיפול, מותאם אישית לסוג הנגע, גודלו ומיקומו וזאת על מנת לקבל את התוצאות האסתטיות הטובות ביותר.

הסרת נקודות חן, נגעי עור ושומות בשיטה המתקדמת בעולם
נגעי עור שפירים אינם מסכנים את הבריאות והסיבה העיקרית להסרתם היא אסתטית או תפקודית כאשר הנגע בולט ומפריע בהליך הגילוח, בלבישת חזייה או ענידת תכשיט. לעיתים, קיים חשש כי הנגעים עלולים להיות קדם סרטניים או סרטניים. החשש מתעורר כאשר הנגעים מגרדים, מדממים, משנים צורה או צבע או גדלים מעל ל-6 מ"מ. במקרים אלו, יש לערוך בדיקה מעמיקה יותר (דרמוסקופית או ביופסיה) בכדי לזהות את סוג הנגע, שפיר או ממאיר.

שיטות שונות להסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור
קיימות שיטות שונות עובר הסרת נגעי עור, נקודות חן ושומות ביניהן:

-הסרת נגעים בגלי רדיו או מחט חשמלית- במסגרת הטיפול הרקמה העורית נצרבת בחום גבוה. הטיפול מותיר צלקת.

-צריבה בחנקן נוזלי- החנקן הנוזלי מקפיא את התאים וממית אותם וכך נוצרות כוויות קור היוצרות שלפוחיות ולרוב נוצרת צלקת לבנה.

- הסרת נגעים בגילוח או כריתה- שיטה המתאימה למצבים בהם קיים חשש לנגע ממאיר ויש לקחת דגימה לבדיקה. הטיפול מותיר צלקת גדולה מנגע עצמו.

- הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר- תהליך מבוקר המאפשר ויסות אורך הגל ומידת החום בהתאם לסוג הנגע, גודלו ומיקומו וכך לא נוצרת פציעה של העור יתר על המידה ולא נגרם נזק לעור סביב הנגע. הצריבה יוצרת גלד המאותת לעור להחלים ולהתחדש עד לריפוי מלא ללא סימן או צלקת.

יתרונות טיפול הסרת נגעי עור ושומות בלייזר ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן
המומחים של רשת המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן בפריסה ארצית (18 מרכזים רפואיים הפרוסים בכל רחבי הארץ ), מציעים טיפול הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור בשיטה המתקדמת והיעילה ביותר בעולם. הטיפול מתבצע בהליך מבוקר ומדויק במיוחד המותאם לסוג הנגע ואינו פוגע בשכבה הפנימית של העור. היותו מבוסס על תהליך ההחלמה הטבעי של העור מביא להחלמה מלאה ללא סימן או צלקת ולתוצאות אסתטיות מושלמות. מכשירי הלייזר המתקדמים בהם עושים המומחים של אתר דוקטור חן שימוש, מאושרים בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות וה-FDA. מחירי הטיפול אטרקטיביים במיוחד (כמה מאות שקלים בלבד להסרת נגע כשהמחיר יורד משמעותית בהסרת נגעים נוספים). ברוב המקרים, די בטיפול אחד בכדי להגיע לתוצאות מושלמות.

הסרת נקודות חן בטכנולוגיית הלייזר
נקודות חן מופיעות על גופם של רוב בני האדם. לרוב הן קטנות ומופיעות באקראי על הגוף או על הפנים אך לעיתים, הן יכולות להיות גדולות ומרובות, לבלוט באזורים חשופים על גבי הגוף או על הפנים ולהפוך מטרד אסתטי של ממש. נקודות חן מופיעות לעיתים כבליטה על גבי העור בגוונים חום, שחור או וורוד כהה, טיפול בלייזר היא הדרך היעילה, הבטוחה והמהירה ביותר להסרת נקודות חן. הטיפול יעיל במיוחד כאשר יש צורך להסיר נקודות חן מהפנים שכן הוא אינו מותיר צלקות או סימנים כלשהם ומביא לתוצאות אסתטיות מושלמות.

הסרת שומות בטכנולוגיית הלייזר
שומות ("פלולות" בסלנג) הן גידולים שפירים המורכבים ממלנוציטים או תאי נבוס (תאי עור) . השומות הן נגעי עור שכיחים המופיעים בגוון אדמדם או חום. השומות מתאפיינות בגבולות ישרים ותחומים היטב. הן יכולות להיות קטנות, בינוניות או ענקיות. השומות מתחילות כנקודות שטחיות עוד לפני הלידה ומתכהות עם השנים. שומות הנשארות בגודלן אינן מעוררות דאגה והסיבה היחידה להסרתן היא אסתטית. הסרת שומות בלייזר היא הדרך הבטוחה, המדויקת והאסתטית ביותר ומביאה לתוצאות מושלמות ללא צלקת או סימן.

הסרת נגעי עור בטכנולוגיית לייזר
עם ההתבגרות, עולה שכיחותן של נגעי העור. נגעי העור כוללים סרחי עור שהם תאי רקמת חיבור, עודף עור בולט ובשרני בגוון העור או כהה יותר. הנגע יכול להיות כדורי או צינורי והוא מופיע לרוב על הצוואר, בבתי השחי או במפשעות. נגעי עור נוספים כוללים בין היתר: מיליה, ציסטה זעירה המופיעה באזור הפנים, יבלות זקנה הנוצרות עקב הצטברות של תאי קראטין, אניגמת דובדבן, שהוא ריבוי כלי דם המצטברים בנקודה מסוימת מתחת לעור ויוצרים נגעים עגולים, קטנים בצבע אדום בוהק. הדרך הטובה ביותר להסרת נגעי עור היא באמצעות טכנולוגית הלייזר.

מעוניינים להסיר נקודות חן, נגעי עור או שומות? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם המומחים של רשת המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן ולקבל את כל המידע אודות השיטה המתקדמת, היעילה והטובה בעולם להסרת נגעי עור: טכנולוגיית הלייזר.