השתלת שיער בטורקיה dhi המתקדמת בעולם

מהפיכת השתלת שיער DHI בבית החולים מדיסין המתקדם בעולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/12/19 13:38 ב בטבת התשפ

השתלת שיער בטורקיה dhi המתקדמת בעולם
צילום: shutterstock

כמה פעמים הצצת במראה ונזכרת בשיער המלא והשופע שהיה לך עד לא מזמן? כמה פעמים נתקלת באנשים שעברו השתלת שיער בטורקיה ונהנים ממראה שיער מלא ושופע והבטחת לעצמך שיום אחד, גם אתה תחזור להרגיש צעיר עם ראש מלא שיער?
מהיום, השתלת שיער בטורקיה בשיטת
DHI היא הדרך הבטוחה, היעילה והמתקדמת ביותר בעולם למראה שיער מלא וטבעי.

השתלת שיער DHI בטורקיה עולם חדש של השתלות שיער
אתר דוקטור חן המיצג את בית החולים מדיסין בתחום השתלת שיער DHI (DIRECT HAIR IMPLANTATION)  נחשבת כיום להשתלת השיער המתקדמת והטובה ביותר בעולם. השיטה נעשית בהרדמה מקומית וכוללת טיפול PRP המסייע לקליטה איכותית של הזקיקים מהאזור התורם (חלק אחורי של הראש, הזקן, ולעיתים אף החזה וזאת על מנת למקסם את כמות השתלת הזקיקים)

זקיקי השיער הנאספים, מושתלים ישירות אל אזור ההתקרחות באמצעות עט חדשני : ה-CHOI PEN ללא צורך ביצירת חורים ותעלות כבשיטות השתלה אחרות. והתוצאה? צפיפות מרבית הודות להליך ההשתלה החדשני המאפשר שליטה מוחלטת בעומק וזווית השתלת הזקיקים.

 

צילום: יח"צ

כל היתרונות של השתלת שיער DHI
בשנים האחרונות, הפכה השתלת שיער DHI לפופולרית ביותר בקרב מטופלים רבים וזאת, הודות ליתרונותיה הבולטים ביניהם:

  • יותר זקיקים בס"מ-בשיטת השתלת שיער DHI ניתן להשתיל עד 200 זקיקים בס"מ הודות ל-CHOI PEN המהפכני והזעיר המאפשר השתלה של יותר זקיקים לס"מ. (לעומת 50 זקיקים לס"מ בשיטות השתלה אחרות)
  • שיטת השתלת שיער DHI אינה כרוכה בכאבים-ההשתלה הישירה אינה דורשת יצירת תעלות ולפיכך אינה כרוכה בדימום וכאב רב.
  • זמן החלמה מהיר -העובדה כי שיטת השתלת שיער DHI אינה דורשת יצירת תעלות, הופכת את זמן ההחלמה למהיר יותר.
  • מילוי מפרצים ואזורים דלילים- השיטה מאפשרת מילוי באזורים דלילים ומפרצים הודות לקוטר ה-CHOI PEN המאפשר חדירה לאזורים אלו ולמילויים ברמת צפיפות גבוהה מבלי לפגוע בזקיקים הבריאים שסביבם.
  • מקסימום זקיקים- כל מושתל שואף למקסם את כמות הזקיקים העומדים לרשותו ולכן, השתלת שיער DHI במסגרתה נלקח שיער מאזורים תורמים דוגמת: עורף, זקן וחזה הפוטנציאליים, ממקסמת את הצפיפות ואת התוצאה של מראה שיער מלא.
  • שמירה על איכות הזקיקים – מכשיר   CHOI PEN- מאפשר שמירה על טיב הזקיקים מבלי לפגוע בהם או לעקם אותם ובכך מביא לתוצאות מקסימליות .
  • זווית ההשתלה- השתלת שיער DHI  מתבצעת בזווית הצמיחה הטבעית של השיער ומביאה למראה 100% טבעי.
  • הרדמה מקומית ללא כאב – חדשות טובות לכל אלו המפחדים מהרדמה: השתלת שיער DHI אינה כרוכה בכאב במהלך הטיפול.
  • אחוז תפיסת שתלים גבוה במיוחד – זמן שהיית הזקיקים מחוץ לקרקפת הוא מינימלי שכן אין צורך ביצירת תעלות ולכן הזקיקים נשמרים בצורה טובה ותפיסתם מגיעה עד 95% בממוצע לעומת 85%-90% הצלחה בשיטות אחרות.  


השתלת שיער בבית החולים מדיסין בטורקיה
השתלת שיער DHI המתקדמת בעולם מבוצעת בבית החולים מדיסין בטורקיה, הנחשב לאחד מבתי החולים הגדולים והמתקדמים בעולם להשתלות שיער. למעשה, בית החולים מבצע 350 השתלות שיער מידי חודש ולו 12 שנות ניסיון ומעל 51,000 לקוחות מרוצים המגיעים אליו מכל רחבי העולם ונהנים ממראה שיער מלא ושופע. טיפולי השתלת שיער DHI הם המבוקשים ביותר בבית החולים מדיסין בטורקיה.

בית חולים מדיסין

בית חולים מדיסיןצילום: יח"צ


הטיפולים נעשים על ידי צוות של מומחים רפואיים בעלי ניסיון של אלפי השתלות שיער. בנוסף, בית החולים מאושר בתו הבטיחות ברפואה: JCI (האיגוד העולמי לאיכות ובטיחות) והוא היחיד המעניק אחריות להשתלות שיער לכל החיים - הוכחה מוחצת לעובדה כי מטופלי השתלת שיער בבית החולים מדיסין נמצאים בידיים הטובות והמיומנות ביותר.

השתלת שיער בטורקיה עם שירות VIP  ובמחיר חסר תקדים
רשת המרכזים הרפואיים של אתר דוקטור חן, היא הנציגה הבלעדית בארץ של בית החולים מדיסין בטורקיה. שיתוף הפעולה עם בית החולים במגוון טיפולים, מאפשר לרשת להציע לך את המחיר הריאלי של השתלות שיער בטורקיה ללא תיווך, ללא "גזירת קופון" וללא הפתעות. המחיר חסר התקדים, (רק 2,100  יורו להשתלת שיערDHI  שנחשבת לטובה בעולם) , כולל שירות VIP עם אירוח במלון 5 כוכבים וכן איסוף משדה התעופה והסעות לבית החולים ולמלון.

חולם על ראש מלא שיער במראה טבעי ושופע? זה הזמן ללכת על בטוח, ליצור קשר עם הנציגים של רשת אתר דוקטור חן ולהפוך את החלום למציאות בקלות.