האור בפניי: איך תהפכי את מראה פנייך לזוהר וקורן?

אור וזוהר בפנים זה דבר שנשים רבות רוצות, הנצנצים והפייטים נכנסו לחיינו בשנות השבעים עם הדיסקו ומאז נכנסו גם מוצרי איפור שונים שעושים את עבודת הנצנוץ בפנים שלנו, כל הטיפים איך להגיע למראה פנים מואר וזורח

חדשות כיפה חלי ברוור 17/12/19 10:13 יט בכסלו התשפ

האור בפניי: איך תהפכי את מראה פנייך לזוהר וקורן?
צילום: shutterstock

אנחנו רואות תמונות של כוכבות ומפורסמות ולכולן עור זוהר ומואר. אם את רוצה עור קורן כמו שלהן ותהית לעצמך איך תוכלי להתאפר באותה צורה, הגעת למקום הנכון.

הכל התחיל משנות השבעים, בתקופת הדיסקו, הבגדים הזוהרים והפייטים. הטרנד היה לבלוט ולהיות זוהר, וכמה שיותר יותר טוב. גם אופנת האיפור קיבלה תפנית וממראה פנים מאט ומסכתי התחילו לפזר זוהר ונצנצים על הפנים. אופנה באה ואופנה הולכת וכך גם מוצרי האיפור מתפתחים ומשתנים ובעקבות כך נוספו לליין מוצרי האיפור מוצרים שנותנים את האפקט הזוהר: צלליות מבריקות, אודמים עם נצנצים וכמובן השימר- עליו נרחיב היום.
 

צילום: shutterstock

אז מה זה שימר? פירוש המילה Shimmer במילון הוא נצנוץ, הבלחה- זו ההגדרה המדויקת ביותר למה שהשימר עושה- אפקט הארה רכה באזורים גבוהים בפנים כמו עצמות הגבה, עצמות הלחיים וגשר האף, במטרה ליצור מראה קורן.

את השימר ניתן למצוא בטקסטורות שונות כמו אבקה (דחוסה או בתפזורת), קרם ונוזל.
לשימר הנוזלי מספר צורות שימוש: ניתן לשים אותו מעל המייקאפ, בטפיחות באיזורים הרצויים, לקבלת מלוא הפיגמנט. אם את רוצה נצנוץ עדין יותר הניחי אותו לפני הנחת המייקאפ. בנוסף, ניתן לערבב מעט עם המייקאפ ליצירת זוהר עדין וטבעי על כל עור הפנים.
 
את השימרים שמגיעים בצורת אבקה הקפידי להניח לאחר המייקאפ והפודרה וזאת על מנת שהאבקה תתפזר בצורה הנכונה ולא יווצר כתם של נצנצים על הפנים. תמיד תוכלי לקחת צללית בגוון ניטרלי ומנצנץ ולהשתמש בה בתור שימר.

צילום: shutterstock



שימי לב שאת מניחה את השימר במקומות הנכונים: עצמות הלחיים, עצם הגבה, מעל השפה העליונה, ולקבלת מראה אף סולד הניחי מעט גם על קצה האף. אם עפת על עצמך ופיזרת שימר בצורה חזקה מדי ואת נראית מזיעה, תוכלי לקחת את הספוגית איתה הנחת את המייקאפ ולטפוח על השימר עם שאריות המייקאפ. לאט לאט תראי שהמראה הזוהר יתעדן.

אני ממליצה לך לא להשתמש בשימר אם את לא בעלת עור חלק. אם יש לך פצעים על הפנים, ריבוי שיער או קמטים השימר עלול להבליט לך את ה"פגמים" בעור. אם את מאוד אוהבת שימר ניתן לשים מעט ובעדינות רק על עצמות הלחיים.

נצנצו את עצמכן והאירו את הפנים לכבוד חג האור.
 

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair