אור וחושך בפנים: איך תדעי ליצור מבנה פנים אידיאלי בעזרת האיפור?

הצללות, הארות, כיסוי וגילוי, ובקיצור רוצות לדעת איך להגיע לאיפור מדויק ולמראה פנים מושלם? כל התשובות הדרכים והפתרונות של חלי המאפרת ליצירת מבנה פנים אידיאלי ואיפור חלומי

חדשות כיפה חלי ברוור 02/12/19 10:00 ד בכסלו התשפ

אור וחושך בפנים: איך תדעי ליצור מבנה פנים אידיאלי בעזרת האיפור?
צילום: shutterstock

לפני כמה ימים חל ראש חודש כסלו. לא יודעת מה אתכם אבל אני כבר מריחה את ריח הסופגניות באוויר ומחכה בקוצר רוח ללביבות הטעימות. אחד הסממנים הגדולים של חג החנוכה, חוץ מהסופגניות, הוא האור.
לאור תפקיד חשוב באיפור ובעזרתו נבנה את צורת הפנים האידיאלית.
אז מהי צורת הפנים האידיאלית והאם אוכל להגיע אליה?
צורת הפנים האידיאלית היא מבנה פנים אובלי (מעין ביצה), רוחב הפנים הוא כשני שליש מהאורך. זהו מבנה שלא מכיל זוויות חדות, רק קשתות עדינות אשר יוצרות את המבנה המושלם.
 

זיהוי מבנה הפנים

הכרת מבנה הפניםצילום: shutterstock


אחד הדברים החשובים לנו, המתאפרות, הוא הכרת מבנה הפנים החיצוני שלנו.
ולמה בכלל צריך לדעת ולהכיר את מבנה הפנים? – כי אם נדע מהי צורת הפנים האידיאלית, ונדע את צורת הפנים שלנו, נדע איך "לתקן" אם פחות ואם יותר, באמצעות הצללות והארות- שימוש בחומרים כהים כדי להצר היכן שצריך להצר, ושימוש בחומרים בהירים ומאירים כדי להרחיב אזורים שצריך להרחיב. ככה נפסל את הפנים ונקרב אותן עד כמה שאפשר לאותו מבנה אידיאלי- האובל.
למשל: נוכל להצר פנים רחבות/עגולות, לרכך סנטר חד מידי וכו'.
הדבר הראשון הוא לזהות את מבנה הפנים שלנו.
 

זיהוי מבנה פנים

זיהוי מבנה פניםצילום: shutterstock


לאחר מכן נשרטט לעצמנו בדמיון אובל על הפנים וננסה להצליל כל מה שמחוץ לאובל ולהאיר את מרכז הפנים ובכך לייצר לעצמנו מן אובל.
 

הצללה

הצללהצילום: shutterstock


בכל מבנה פנים נשתמש בהצללות מתחת לעצם הלחי והארות על העצם בכדי להעמיק את השקע ולהבליט את הלחיים. בנוסף, נרצה להאיר את האיזור שמתחת לעיניים (כמובן רק אחרי שניטרלנו את הכהויות אם יש), הסנטר ומרכז המצח בכדי להדגיש את מרכז הפנים.

עוד טיפ קטן שיכול להוסיף: השתמשו בהצללות והארות גם על האף שלכן במידת הצורך. ניתן להשתמש בגוון כהה בצידי האף ובתחתית ובגוון בהיר על גשר האף ובכך ליצור מראה של אף מחודד וסולד.
זכרי שהסוד הנכון בשימוש בהארות והצללות על הפנים, הוא הטשטוש. נסי לטשטש את הגבולות במידה כזו בה לא יוכלו לדעת מתי בדיוק מתחילה ההצללה/הארה ומתי מסתיימת. אני ממליצה בהארות להשתמש בטון אחד בהיר יותר ולא יותר.
מאחלת לכולנו חודש מלא באור ובזוהר. מוזמנות להתייעץ איתי לגבי הדרך הנכונה בשבילכן.
 

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair