עם מה מורחים מייקאפ? ואיך עושים את זה נכון?

מברשת או ספוג? מהי הדרך הטובה ביותר למרוח את המייקאפ על פנייך כך שייצר את המראה החלק הטבעי והמושלם אותו אנחנו רוצות להשיג. כל הטיפים של חלי בטור חדש

חדשות כיפה חלי ברוור 18/11/19 10:11 כ בחשון התשפ

עם מה מורחים מייקאפ? ואיך עושים את זה נכון?
צילום: shutterstock

אחרי שכולנו יודעות איך לקנות את המייקאפ המתאים לסוג העור שלנו והגוון המדויק (ואם לא, חזרי לטורים קודמים שלי תתחילי לקרוא משם), חשוב להבחין בין שיטות הנחת המייקאפ. 
תמיד נרצה להיראות בעלות עור חלק, אבל מבלי שיראה שהתאמצנו למראה הזה. אם החמיאו לך שהעור שלך נראה טוב ולא שהמייקאפ נראה נפלא- המטרה הושגה. אז איך עושים את זה?
 

צילום: shutterstock


לפני הכל חשוב להקפיד על הכנה נכונה של העור. מרחי קרם לחות על עור הפנים, על הצוואר ומאוד חשוב גם על איזור העיניים. כדאי לרכוש קרם עיניים אשר מותאם בדיוק לאיזור בו העור דק, יבש ורגיש יותר וזה ימנע הדגשת קמטוטים לאחר הנחת הקונסילר. הנחה של הקרם לפני המייקאפ מעשירה את העור בלחות ומונעת מראה יבש וגרגירי של המייקאפ. המתיני עד שקרם הלחות ייספג בעור, אחרת עלול להיווצר מראה מבולגן ולא אחיד.

שלב הפריימר- לותר או לא? הכי מפתה לדלג על השלב הזה ולחסוך לנו זמן. אני ממליצה ממש לא לותר, במיוחד לבעלות עור שמן או לאיפורי ערב ושבת. הפריימר נכנס לנקבוביות, נותן גימור חלק ומגביר עמידות. אגב, במקרה של עור בוגר עם קמטוטי גיל, כדאי להשתמש בפרמייר המבוסס על סיליקון שמחליק אותם.
לאחר הכנת העור נניח את המייקאפ. ניתן להניחו בעזרת מברשת או בעזרת ספוגית.
 

צילום: shutterstock


בשימוש במברשת ניתן יהיה להגיע לרמת כיסוי קלילה ואוורירית עד בינונית ולמראה המתמזג עם העור. בנוסף, העבודה מהירה יותר. ככל שהמברשת תהיה צפופה יותר, כך הכיסוי יהיה מלא ואחיד יותר. טפחי את המייקאפ עם המברשת באיזור הפנימי ומרחי בעזרת תנועות סיבוביות כלפי חוץ. המנעי ממריחת המייקאפ כלפי מטה, הדבר יגרום להבלטת השיער ולחוסר עמידות המייקאפ. תנועות סיבוביות יגרמו למייקאפ להתיישב על העור מתחת לשיער.
 

צילום: shutterstock

בעזרת שימוש נכון בספוגית ניתן להגיע לכיסוי מלא ואחיד, ולכסות היטב את כל הפגמים בעור שלנו ועדיין שהמראה יהיה לא כבד מדי. שתפי את הספוגית מתחת לברז, הספיגי במים וסחטי את הספוגית. הניחי את המייקאפ באמצעות טפיחות בלבד ולא מריחות. חשוב לעבוד בשכבות דקות אחת על גבי השניה עד שמגיעים לרמת הכיסוי הרצויה.
לאיפור יומיומי אני ממליצה לשלב בין השתיים. לעבוד עם המברשת ולאחר מכן לתת גימור אחיד בעזרת טפיחות עם ספוגית לחה.

 

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair