מה גוון העור שלי? כך תדעי לבחור צבע כיסוי מושלם לפנייך!

אחרי שבחרנו את מרקם המייקאפ, עכשיו נלמד כיצד לבחור את צבע המייקאפ שיהיה תואם בדיוק לצבע עורך ולגוון אותו תרצי לשוות לפנייך. חלי ברוור מביאה לך את כל הטיפים לכיסוי ואיפור מושלם

חדשות כיפה חלי ברוור 11/11/19 10:58 יג בחשון התשפ

מה גוון העור שלי? כך תדעי לבחור צבע כיסוי מושלם לפנייך!
צילום: shutterstock

אז לאחר ששבוע שעבר דיברנו על מרקם המייקאפ בהתאם לסוג העור שלנו ולרמת הכיסוי שבה נרצה להשתמש, נעבור לשאלה שכל כך הרבה בנות שואלות אותי: איך אני יודעת איזה גוון מייקאפ מתאים לי?

כולנו מכירות את הסיטואציה בה המוכרת מתאימה לנו מייקאפ בחנות. אנחנו חוזרות הביתה שמחות ומאושרות ובהזדמנות הראשונה שיש מניחות את המייקאפ שרכשנו על הפנים. בזמן ההנחה הכל עוד נראה תקין, אך לאחר זמן מה או לאחר שיצאנו מהבית והגענו לאירוע אנחנו מגלות שהגוון ממש לא מתאים לנו. אז איך להימנע מזה?

בכדי להתאים את הגוון המדויק עלינו קודם כל לזהות את תת גוון העור שלנו. ורדרד/ צהצהב/ ניטרלי. 
 

צילום: shutterstock


לפעמים קל מאוד לזהות אך לעיתים תת הגוון לא ברור ולכן אתן לכן טיפ. 
הסתכלי על הורידים בחלק הפנימי של פרקי כף היד שלך ושאלי את עצמך באיזה צבע הורידים.
ורידים בגוון ירוק או ירוק זית מעידים על תת גוון צהוב.
ורידים בגוון ירוק כחול מעידים על תת גוון ניטרלי.
ורידים בגוון כחול סגול מעידים על תת גוון ורוד.
לכל מייקאפ בעל תת גוון כלשהו ישנו מנעד רחב של כהויות, ולכן עלינו לשאול את עצמנו האם אנחנו בהירות/ בינוניות/כהות. או במונחים שלרוב יופיעו על גבי האריזה: לייט/ מדיום/ דארק.
 

צילום: shutterstock


לאחר שהבחנו במידת כהות העור שלנו ובתת הגוון שלו, נוכל לנסות להתאים מייקאפ על ידי הנחתו על איזור המחשוף. הימנעו מלהניח את המייקאפ על הפנים, בדר"כ הפנים שלנו לא בצבע הגוף, והתאמה כזו יכולה ליצור לנו מראה לא אחיד. הדבר הנכון הוא לבחור מייקאפ לפי איזור המחשוף, ובעת מריחת המייקאפ נרד עם השאריות לכיוון הצוואר, נמזג את הגוונים ובכך ניצור מראה אחיד.

תמיד כדאי לא לקנות באותו הרגע אלא להיות עם המייקאפ שניסינו בחנות כמה שעות על מנת לראות בתאורת יום שהמייקאפ לא התחמצן ונהיה כהה יותר מהגוון שאותו הנחנו על הפנים.
הרבה לא יודעות אך ישנה חשיבות גדולה לאופן הנחת המייקאפ על הפנים. בעז"ה בשבוע הבא אציג בפניכן כמה אפשרויות.
 

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair