שיפה ושונה תהא השנה - כל הטיפים לאיפור ראש השנה

ראש השנה בפתח, יומיים וחצי של חג שבו את רוצה להרגיש טוב ולהראות מעולה, אז מה הטיפים? ואיך דואגים שהאיפור הטוב ביותר יישאר בצורה מושלמת על הפנים לאורך זמן? חלי ברוור בטור חגיגי לשנה החדשה

חדשות כיפה חלי ברוור 28/09/19 20:32 כח באלול התשעט

שיפה ושונה תהא השנה -  כל הטיפים לאיפור ראש השנה
צילום: shutterstock

בלי שהרגשנו שנה חדשה כבר עומדת בפתח ובשונה משאר החגים, הוא נמשך יומיים.
אם ברצונך להתאפר ולהיראות טוב במשך כל החג מבלי שהמסקרה תימרח, מבלי שהמייקאפ ינזל בדרך לבית הכנסת, מבלי שהאודם ישאיר חותמו על הכוס, קחי לך כמה דקות (ובעקבות זה אולי עוד כמה קניות), ולמדי כמה טכניקות בכדי להישאר מאופרת בשני ימי החג הבאים עלינו לטובה:

כהכנת העור לאיפור הניחי פריימר. הפריימר שומר על עמידות המייק אפ ומאפשר לו להישאר זמן רב יותר על העור. את הפריימר נמרח מעל לקרם הלחות (לאחר שנטמע בעור), כדי ליצור שכבה שמפרידה בין העור לבין המייק אפ, ובכך הוא מונע מהמייק אפ לשקוע בתוך הקמטים והנקבוביות.

 

פריימר סמאשבוקס

פריימר סמאשבוקסצילום: חלי ברוור

 

בשימוש המייקאפ הקפידי למרוח כל פעם שכבה דקה ורק במידת הצורך הוסיפי עוד. קבעי את המייקאפ עם פודרה בטפיחות בכדי להטמיע את הפודרה במייקאפ.

לפני מריחת הצלליות הקפידי על הכנת העפעף עם משהו רטוב. זה יכול להיות מייקאפ, קונסילר או צללית קרם עמידה ולאחר מכן הקפידי על שימוש בצלליות איכותיות.
אני ממליצה מאוד על 'צללית קרם' של רבלון שמעליה ניתן להניח עוד צלליות.

 

צלליות קרם

צלליות קרםצילום: חלי ברוור

 

אם את משתמשת באיילינר, לאחר הנחתו קחי מברשת קטנה וקבעי אותו עם צללית שחורה.

מסקרה טובה ועמידה במים תעשה את העבודה ותישמר לך גם יומיים. מרחי שכבה אחת, ולאחר שתתייבש מרחי שכבה נוספת. אני ממליצה על המסקרה bold  של קרליין.

מסקרה

מסקרהצילום: חלי ברוור


לגבי האודם, אל תצפי מאודם להישאר על השפתיים יומיים אך הנה כמה טיפים שיעזרו לו להישאר כמה שיותר. המנעי ממריחת שכבת לחות לפני הנחת האודם ומרחי שאריות של מייקאפ על השפתיים כבסיס. השתמשי בעפרון שפתיים וצבעי את כל שטח השפתיים. לאחר מכן מרחי את האודם, חכי שיתייבש והוסיפי עוד שכבה. אני ממליצה על האודמים של מייבילין.

 

אודם

אודםצילום: חלי ברוור

 

לסיום השתמשי בספריי מקבע איכותי המחזיר רענון לפנים ומקבע את האיפור.

 

מקבע

מקבעצילום: חלי ברוור

 

כמובן בצאת החג הקפידי להוריד את האיפור עם מסיר איפור איכותי ומרחי קרם להחזרת הלחות לעור.
ניפגש בעז"ה בשנה הבאה בקרוב...

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair