בחירות טובות: מה שרואים לך בעיניים

הבחירות לכנסת חשובות ככל שיהיו מתרחשות אחת לכמה זמן, אבל הבחירות בדרך האיפור ובמראה הפנים שלך מלוות אותך כל בוקר, בכל אירוע, ולכל מקום אליו תלכי, זה הזמן ללמוד מה לבחור שיהיה הטוב ביותר עבורך

חדשות כיפה חלי ברוור 16/09/19 10:28 טז באלול התשעט

בחירות טובות: מה שרואים לך בעיניים
צילום: shutterstock

בטח לא שמתן לב, לכן אזכיר לכן שמחר יתקיימו הבחירות. כל אחד ילך לכתובת המיועדת לו (עם או בלי הילד הסקרן), יכניס פתק לתוך מעטפה, ויצטלם סלפי בעת הכנסת המעטפה לקופסה. יש משהו חגיגי ביום הזה. משהו שמכניס את כולנו (מעבר לאותו הפארק בו נקיים המנגל המשפחתי), ונותן לנו הרגשה של אנשים חשובים, של אנשים משפיעים. פה מסתיים החלק בו אני מפגינה אזרחות למופת. מבחינתי ישר לעבור למנגל ולסוף היום בכדי לשמוע את התוצאות. אבל עד שיגיעו התוצאות בואו נעסוק בבחירות מסוג אחר, שבנינו הן הרבה יותר מעניינות:

אספתי לכן כמה דגשים שכדאי להכיר בבחירות שלנו באיפור העיניים. את גלגל הצבעים בטח יצא לכן להכיר:

צילום: shutterstock

זה פשוט, יש 3 צבעי יסוד – אדום, כחול, צהוב – שמהם מרכיבים את כל שאר הצבעים. הצבעים מחולקים לגוונים חמים (שמזכירים את צבעי האש) וגוונים קרים (שמזכירים את צבעי המים, ים..)
איך כל זה קשור לאיפור? כפי שאתן רואות בתמונה, ישנם צבעים מנוגדים הממוקמים אחד מול השני בגלגל: צהוב-סגול, אדום-ירוק, כחול-כתום.

כל צמד מנוגד כאשר הם מונחים אחד ליד השני, הם מדגישים ומבליטים אחד את השני. לפי הכלל הזה תוכלי להתאים גווני צלליות לפי צבע העיניים: לעיניים ירוקות- בורדו להדגשת הגוון וסגול קר למראה קר. לעיניים כחולות- כתום ברונזה ונחושת להדגשת הגוון. סגול קר ואפור (למראה קר), סגול חם או בורדו (למראה חם). לעיניים חומות ושחורות- אין הגבלה בהתאמת הצבעים. חומות עם נטייה לירוק- במטרה "להקפיץ" את הירוק, מומלץ לאפר בבורדו (למראה חם) או סגול קר (למראה קר).

ניתן להשתמש בצבעים הפסטלים בכדי לשדר רוגע, קלילות, רכות ועדינות. בשימוש בצבעים כהים נשדר אווירה אלגנטית כבדה ומסתורית. צללית כהה סביב העין מגדילה את העין ומשקיעה אותה. צללית בהירה. מקטינה ומבליטה את העין.

צילום: חלי ברוור


עיפרון כהה על קו הריסים התחתון מקטין את העין ומלכסן. עיפרון בהיר מגדיל ופותח את העין.

 

צילום: חלי ברוור

הכי חשוב לא לשכוח שאיפור זה עניין של ניסוי וטעייה, ובסופו של יום הוא גם יורד..
בהצלחה לכן בכל בחירה שתעשו!

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair