טיפים לקנייה מוצלחת של איפור

מה הכי חשוב לשים לב שקונים איפור? איך לבחור את צבע המייק אפ הנכון ולא להתאכזב? ומה לגבי שאר מוצרי האיפור? חן כלפון מסבירה איך לעבור את הקניה בצורה בטוחה

חדשות כיפה חן כלפון 07/02/17 16:22 יא בשבט התשעז

טיפים לקנייה מוצלחת של איפור
חן כלפון, צילום: חן כלפון

הרבה בנות פונות אליי במציאות, ובאופן וירטואלי שאעזור להן לרכוש איפור שמתאים להן. אמנם אני לא יכולה להגיע לכל אחת ואחת מכן, אבל הנה כמה טיפים שיסייעו לכן.

חיטוי האיפור
לפני הכל חשוב להדגיש שבתהליך רכישת האיפור חשוב לשים לב להיגיינה. את הרי לא רוצה להידבק בהרפס או בדלקת עיניים, נכון?

* תעדיפי להשתמש בידיים (הנקיות!) שלך ולא במברשת של המאפרת או הקוסמטיקאית בפארם. והכי טוב להביא את הספוגית שלך מהבית.

* מסקרה ושפתון- אמורים להיות בחנויות האיפור אפליקטורים קטנים וחד פעמיים גם למסקרה וגם לשפתון.

* במידה ובכל זאת החלטת להשתמש באודם כמו שהוא- רססי אותו עם ספריי אלכוהול או בקשי מהמוכרת לגרד עם סכין מיוחדת את השכבה העליונה של הטסטר (נפוץ ומקובל יותר בחנויות האיפור מאשר בפארמים). את לא יודעת באילו שפתיים נגע קודם.

אפליקטור חד פעמי למריחה סטרילית של מסקרה


בחירת מייק אפ

מרגישה שליחות לנסות לעזור לכן לחסוך את עוגמת הנפש כשאתן קונות מייקאפ, בטוחות ומשוכנעות ע''י המוכרת שזה הגוון שלך, מגיעות הביתה, מתעוררות מוקדם בבוקר שלמחרת כדי להשקיע באיפור הכי הכי שלכן, והופ- פתאום חושבות פעמיים אם הגוון באמת מתאים..

* אל תחליטי על המייקאפ באותה השנייה, קחי זמן לראות איך העור סופג אותו, עשי סיבוב קצר, ורק אח"כ חזרי לחנות לקנות. מותר לך להתלבט! אסור לך להרגיש לא נעים מהמוכרת!

* אל תחליטי על סמך התאורה בחנות, נסי להסתובב ולראות איך המייקאפ יושב עליכן בתאורה אחרת.

וטיפ נוסף שמצווה להפיץ- בבואך לקנות את המייקאפ, הגיעי עם קופסית קטנה שתוכלי למלא בה לחיצה או שניים מהטסטר, וכך תוכלי לבדוק את המייקאפ גם למחרת בבית, בנחת. בקשי מדיילת האיפור שלא תעמיס עלייך מייקאפ, ואת כל החומר שהתכוונה לשפוך עלייך, שתשפוך לתוך הקופסה .

ערכת נסיעות מושלמת של ביוטיקייר הכוללת בתוכה מגוון קופסאות בגדלים שונים

בחירת איליינר

* שימי לב שהאחיזה שלך באיליינר נוחה לך והיד נשארת יציבה. יש מברשות רכות, ויש מברשות קשות. נסי לפחות שני סוגים שונים של מברשות לפני שאת בוחרת, אחיזה נכונה ויציבה במברשת, משפרת פלאים את התוצאה!

* ישנן רמות עמידות שונות, מאיליינר שיורד אחרי אפצ'י, עד איליינר כמו קעקוע שיחזיק לך יומיים גם אחרי מקלחת.

בחירת אודם

* לא כל מה שעמיד על חברתך במיליון אחוז יהיה עמיד גם עלייך. אל תתפתי לרוץ ולקנות, ואם כבר קנית, אל תתבאסי אם עלייך זה פחות עמיד.

* בד''כ אודמים זה מוצר שאם אהבנו והתחברנו לפורמולה שלו, נרוץ לקנות עוד מאותה הסדרה (או שזה רק אצלי?) לפני שאת עושה את הצעד הלא חכם הזה, ומעמיסה גוונים שאין סיכוי שתשתמשי בהם אפילו בפורים (סיפור אמיתי!) חשבי טוב "האם אני באמת צריכה את זה?" ונסי לדמיין את הלבוש והסגנון שתתאימי עם אותו הגוון.

בחירת מסקרה-

בררי מה הצורך שלך לפני רכישת המסקרה-
צביעת הריסים בשחור בלבד?
נפח? סידור בקבוצות קבוצות?
עד כמה עמידה את רוצה את המסקרה שלך?

אל תאמיני לפרסומות על מסקרות. יש המון מסקרות בשוק שבתמונת הפרסום נראות ואוו ובפועל הן לא עושות כלום עד כדי תהייה מה התפקיד שלהן בעולם הזה.

אני אודה באמת, אני לא מתלהבת בכלל להתנסות במסקרות בחנויות, בדיוק בגלל הסיבות שהעלתי למעלה בנושא ההיגיינה, ולהשתמש באפליקטורים זה בשעת הדחק של ממש, מכיוון שלמברשת יש תפקיד מאוד גדול בעיצוב הריסים.

מה בכל זאת תוכלו לעשות? לשאול מאפרת שאתן סומכות עליה ומאמינות לה, להסתכל על סקירות מוצרים ברשת (ושימו לב שבסקירה - מי שסוקרת את המסקרה לא עם ריסים מלאכותיים על העיניים, כי אז לא עשיתן בזה יותר מדיי..) או פשוט לקנות ולקוות שקלעתן בול, והפעם הפרסומת אמינה.

תמונה מתוך סקירת המסקרה miss manga punky בערוץ היוטיוב שלי

עוד אופציה נוספת שאני פותחת בפניכן במיוחד בטור הזה, זה לשלוח לי מייל לכתובת chenghalfon@gmail.com ואנסה לעזור ולהמליץ לכל אחת לפי צרכה עד כמה שאוכל..

בהצלחה!