איפור לחג: תעשי סדר לעצמך

עבור חלק מהנשים, חלק מהכניסה לחג זה להגיע גם עם האיפור הנכון. רוני טריף המאפרת ראשית של ביה"ס הבינלאומי לקוסמטיקה- איב סנטר עם טיפים לאיפור זוהר ואביבי

חדשות כיפה רוני טריף 08/04/14 14:40 ח בניסן התשעד

איפור לחג: תעשי סדר לעצמך
shutterstock, צילום: shutterstock

ליל הסדר קרב ובא ואת כולנו מעסיקים דברים דומים: ריענון וניקיון הבית לחג, היכן נתארח בסעודה, המתנות שעלינו לקנות והבישולים הצפויים.
לאחר שכל הפרטים נסגרו, חדרי הבית אווררו, המתנות נקנו, המטעמים הוכנו, עלינו להגיע לסעודת החג רעננות חייכניות וקורנות וזה הזמן לחשוב גם על מה נלבש וכיצד נתאפר לארוחה.
המראה המומלץ הוא זוהר ואביבי (בהתאם לאווירת החג) וכמובן לא מתאמץ מדי.
מראה כזה ניתן ליצור באמצעות איפור בגוונים טבעיים וקלילים, מעט הברקות, הדגשות ונגיעות של צבעי אביב.

לפני שמתחילים לצבוע את הפנים צריך לטפח אותם - ראשית יש למרוח קרם לחות קליל, לאחר שהקרם נספג להניח את הפרמייר על הלחיים בטפיחות קלות. הפריימר משפר את מראה העור ועוזר בשמירה על עמידות האיפור. לאחר מכן, שלב המייק אפ- מייק אפ נוזלי בשכבה דקה על כל הפנים באופן אחיד יש להניח על כל האזורים מכיוון הצוואר והאוזניים ועד העפעפיים והשפתיים. פעולה זו תשמור על עמידות הצלליות והשפתון. טפחי בעדינות בעזרת הקונסילר באזור הכהויות שמתחת לעיניים. תפסי מברשת רחבה באמצעותה פדרי בנגיעות עדינות של פודרה שקופה, זאת על מנת ליצור מראה עור קטיפתי.

את העין יש לאפר במספר גוונים: על העפעף משכי צללית בגוון שמפניה מקו הריסים ועד עצם הגבה. את הצללית החומה הניחי בשקע שבין העפעף לעצם הגבה וטשטשי בעדינות. באמצעות העיפרון השחור ציירי איילנר צמוד לקו הריסים וטשטשי אותו באמצעות מברשת או קיסם אוזניים כדי ליצור מראה רך. מרחי בנדיבות מסקרה שחורה על הריסים העליונים. לשדרוג המראה ולקבלת מראה עיניים נקי וטבעי מומלץ להניח במעקה העין עיפרון בגוון ניוד (nude) או לבן.
הדגשת הגבות באמצעות צללית או עיפרון גבות תיצור הדגשה נוספת גם לעיניים.

מיד לאחר מכן סומק על תפוחי הלחיים . לקבלת מראה זוהר יותר כדאי להניח שימר (ניתן להשתמש גם בצללית מבריקה בגוון שמפניה או אפרסק) על עצמות הלחיים ועל גשר האף. אם מחשוף הבגד הוא עמוק כדאי להניח שימר גם על עצמות הבריח.

הפה הוא האיבר האחרון לטיפול בפנים - שרטוט בעיפרון ורוד את גבולות השפתיים ומילויים באמצעות העיפרון. ליפגלוס במרכז השפתיים יוסיף אפק זוהר ואת מוכנה לסעודה!

רוני טריף היא המאפרת ראשית של ביה"ס הבינלאומי לקוסמטיקה- איב סנטר