איך תבחרי מאפרת ליום החתונה? ספיישל ל"ג בעומר

עונת האירועים עומדת להיפתח רשמית ממש עוד מעט. אולם- יש, להקה- יש, מדריכת כלות- יש, מאפרת - יש?

חדשות כיפה חן כלפון 10/05/17 11:38 יד באייר התשעז

איך תבחרי מאפרת ליום החתונה? ספיישל ל"ג בעומר
איפור, צילום: shutterstock

שוק האיפור רווי במאפרות ונותנות שירות בכל התחומים. האם כל מאפרת שתתאים לתקציב שלך בהכרח תהפוך  אותך לכלה מהממת ומרוצה? האם המחירים הגבוהים מוצדקים? כל זאת, בטור הקרוב! אז אחד הדברים שעושים מיד כשסוגרים תאריך לאולם, זה לשריין את המאפרת האהובה עלייך. אם אין לך אחת כזאת, את נכנסת למירוץ נגד הזמן כדי למצוא את המאפרת שתהפוך לך את היום לחוויה מושלמת, ולשריין אותה.

כלה מאופרת

כלה מאופרת חן כלפון

אז איך באמת בוחרים את המאפרת המושלמת? 1. תקציב- כדאי מאוד לעשות סקר שוק כדי לדעת מה בערך טווח המחירים ולהחליט מה התקציב שמתאים לך. מחיר יקר לא בהכרח אומר שמדובר במאפרת הכי טובה בשוק, ומחיר זול לא בהכרח אומר שהמאפרת לא יודעת לאפר או שהיא מאפרת במוצרים זולים ולא איכותיים. ישנם המון שיקולים שנכנסים לתמונה, ואין יותר טוב מלקבל המלצות ולראות עבודות. 2. סגנון- למאפרות שונות סגנון איפור שונה. ישנן מאפרות שיודעות לאפר במגוון סגנונות, ומאופרת אחת לא דומה לשניה, אך יש גם מאפרות שיש להן סגנון מאוד מסוים. אם רוב חייך התאפרת באופן עדין, או שלא התאפרת כלל, קשה להאמין שבבוקר החתונה שלך תקומי עם מוזה לאיפור מעושן כבד. כדאי להסתכל בתיקי עבודות של מאפרות, ולראות לאיזה סגנון את הכי מתחברת. חדות העין יוכלו להבחין שיש לכל מאפרת "סגנון משלה", וקווים שחוזרים על עצמם כמעט בכל הלקוחות. אם התחברת- מעולה, לכי על זה. אם לא התחברת, תוכלי לדעת אם המאפרת עונה לדרישותייך רק בפגישת איפור הניסיון שתעשו, ולכן זוהי פגישה חשובה מאוד. 3. תמורה למחיר- מאפרות שונות נותנות תמורות שונות למחיר. ישנן מאפרות שמכניסות הכל לחבילת הכלה, וישנן מאפרות שגובות על דברים בנפרד. להלן דברים שכדאי לך לבדוק: האם מחיר האיפור כולל את הנסיעה וההגעה בבוקר החתונה למקום ההתארגנות שלך? האם מחיר האיפור כולל הדבקת ריסים? האם מחיר האיפור כולל ערכת טאצ' אפ? האם מחיר האיפור כולל איפור ניסיון?
איפור

איפור חן כלפון

4. תחושת בטן וכימיה- כבר בשיחה הראשונה עם המאפרת תוכלי להרגיש האם השיחה הייתה לך נעימה, והאם התחברת לדמות שמאחורי הטלפון, המכחול והצבע. לרוב- תחושת הבטן לא טועה. אם הרגשת קרירות, או חוסר חיבור למאפרת, כדאי לחפש מישהי אחרת. בכל זאת, הבחורה הזו הולכת ללוות אותך ביום הכי לחוץ בחייך. אם את לא בטוחה- בחני אותה מחדש בפגישת הניסיון שלכן, זו לא בושה לבטל מאפרת אם היא לא מצאה חן בעינייך. נכון, זו לא חתונה קתולית ומדובר בדיוק בכמה שעות, אבל הרבה יותר כיף להעביר את היום החשוב בחייך בחברת אדם שנעים לך. 5. עמידה בזמנים- ישנן מאפרות שלוקחות ביום אחד יותר מכלה אחת, ישנן מאפרות עם אילוצים לסיים עד שעה מסוימת, ועוד. כדאי לתאם ציפיות עם המאפרת על הלו''ז היומי שלך, עם אופציה להארכה. כבר שמעתי מקרי זוועה על מאפרות שמיהרו ללקוחה הבאה, והתחושות שהלקוחות נותרו איתן הן  לא התחושות שתרצי לחוות ביום החשוב בחייך. 6. הבנה- בפגישת הניסיון נסי לראות עד כמה המאפרת מבינה אותך ומכילה אותך ואת הרצונות שלך. יש מצב שאת תרצי גוונים טבעיים והיא תנסה לשכנע אותך ללכת על הסגולים. זה קורה, וזה בסדר עד גבול מסוים. המאפרת מנסה לפתוח לך את הראש לסגנון שונה שאולי לא הכרת ומנקודת מבטה יכול להחמיא לך מאוד, אך מצד שני, את צריכה להרגיש בנוח עם האיפור, לאהוב אותו ואת מה שהוא עושה לך, והכי חשוב, משדר את מי שאת. אל תחששי להביע את דעתך, וגם אם לדעת המאפרת זו האופציה הכי מחמיאה לך, מותר לך לחלוק עליה ולבקש משהו אחר. ותזכרי שהכי חשוב, שיהיה בשמחה ובמזל טוב! היום הזה הוא  רק יריית הפתיחה לחיים האמיתיים. לשאלות, הצעות, בקשות, ועוד, מוזמנות לכתוב לי למייל: Chenghalfon@gmail.com שלכן, חן.