נשבר לך הסומק? התפרק האודם? כך תחזירי אותם למצב קודם!

צללית, איליינר, סומק, פודרה, אודם, אולי רק גלוס? ואיך תדעי איזה סגנון מתאים דווקא למבנה הפנים שלך? המאפרת רוני גיג' בטור אישי, עם כל הסודות והטיפים החשובים באיפור.

חדשות כיפה רוני גיג' - מאפרת 16/07/18 14:23 ד באב התשעח

נשבר לך הסומק? התפרק האודם? כך תחזירי אותם למצב קודם!
צילום: shutterstock

קרה לכן שקניתן אודם שממש אהבתן, ובטעות הוא החליק לכן מהיד ונשבר? או שמצאתן צללית שבדיוק התאימה לכן עם הבגד ואז מאיזה שהיא סיבה- לא שמתן לב והיא התרסקה על הרצפה והפכה לפירורים? אז יש לי חדשות בשבילכן.. לא חייבים לרוץ לקנות חדש.. יש דרך לתקן!

הפעם הבאתי לכן טיפים קטנים שיעזרו לכן לשמור על האיפור שלכן גם אם הוא ניזוק במידה מסוימת. כל מה שאתן צריכות זה כמה חומרים בסיסיים: אלכוהול בריכוז של 70%-90% (אפשר אלכוהול לחיטוי שיש בכל בית), מצית כלשהי (גפרור או נר גם אפשרי),  וסכין חד פעמי לריסוק האבקה.

 

אז מה עושים?

אודם שנשבר

בשלב ה-1 יש לרסס עליו מעט אלכוהול לחיטוי ולנקות את החתיכה שנפלה והתלכלכה (כדי לשמור על היגיינת המוצר). בשלב השני יש לחמם מעט עם מצית את התחתית של החלק השבור ולהצמיד אותו לחלק הקיים שנשאר בקופסת האודם. האודם שנשבר נצמד לחלק הקיים וראוי לשימוש חוזר. כדי שהחיבור יהיה אסתטי, ולא יהיו סימנים בין שני החלקים אפשר להעביר את המצית מסביב לחלק שהושלם ולנגב את השאריות מסביב !! וזהו – ראוי ונעים לשימוש.

אפשר לתקן

אפשר לתקןצילום: shutterstock

 

צללית שהתרסקה

תאמינו או לא, אבל צריך לאסוף את מה שנשאר ממנה (כמובן רק את מה שנשאר במיכל שלה) ולרסק אותה עוד יותר עד לאבקה, לצורך זה אפשר להיעזר בסכין חד פעמי. לאחר מכן יש לרסס על האבקה מעט אלכוהול ולהצמיד אותה באמצעות נייר סופג או טישו לתחתית המיכל שבו הייתה. יש לשטח את החלק העליון בעזרת עיגול כלשהו (פקק של בקבוק או תחתית של לק). מי שאוהבת מאוד את האסתטיקה של המוצר, יכולה לנקות את שפת המיכל של הצללית עם קיסם כדי שלא יהיה זכר לאבקה שנשברה. לאחר מכן יש להניח לצללית להתייבש במשך הלילה, האלכוהול מתאדה ויש לכם צללית מחודשת ונוחה לשימוש.

כך זה נראה לפני ואחרי:

לפני - צללית מרוסקת

לפני - צללית מרוסקתצילום: רוני גיג'

אחרי - צללית מתוקנת

אחרי - צללית מתוקנתצילום: רוני גיג'

 

אז מי אמר שכשמתקלקל חייבים לקנות חדש? אפשר לתקן  ;-) תהנו!

 

לטורים קודמים, היכנסו!

לתגובות ושאלות: חפשו "רוני איפור כלות וערב" בפייסבוק או 0523121542.