מוצרי איפור וטיפוח חדשים שאתן חייבות לנסות

חברות האיפור והטיפוח הגדולות משיקות מוצרים חדשים, מתכשירי ניקוי פנים ועד מייק קליל ושפתונים בעלי נוכחות. אל תשכחו קרם שיזוף!

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/17 20:38 טז באב התשעז

מוצרי איפור וטיפוח חדשים שאתן חייבות לנסות
טיפוח, צילום: shutterstock

חברת הרבלייף משיקה: תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה מסדרת הטיפוח SKIN

הפנים הם האיבר החשוף ביותר בגופנו לנזקי השמש, הלחות וזיהום האוויר, התזונה ובכלל אורח החיים ניכרים עליו גם כן באופן ישיר, ועל כן חשוב לשמור על עור הפנים, להזין ולנקות אותו על בסיס יומי ואף פעמיים ביום: בבוקר ובערב לפני השינה.

חברת הרבלייף, משיקה בימים אלה תכשיר ניקוי לפנים על בסיס אלוורה, מוצר חדש המצטרף לסדרת הטיפוח סקין התרחיץ מעניק מענה לניקוי הפנים והרגעת העור מנזקי הסביבה ותוצאות אופטימליות יומיות.

תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית, ובעל תערובת ייחודית המשלבת ויטמין 3B, נוגדי חמצון, ויטמינים C ו- E, אלוורה ומרכיבים צמחיים אחרים המופקים מקוקוס, המיועדים לשפר את עור הפנים על בסיס יומי ולהעניק  לו מראה רך,  חלק, זוהר ומופחת קמטים וקמטוטים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 88.00 ₪  

הרבלייף

הרבלייף צילום: יח"צ

מייבלין ניו יורק משיקה את סדרת: LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL, סדרת שפתונים מגה נועזים  

LOADED BOLDS -  שפתונים בעלי גוון אינטנסיבי,נועז, עשיר ואיכותי, למראה שפתיים בגימור מאט ובעל אמירה. פורמולה המכילה שמנים מזינים למריחה חלקה במיוחד, ולכיסוי מלא של השפתיים במשיחה אחת.

בישראל, כמו בכל העולם, שפתונים בגימור מאט הם הטרנד השולט בקיץ 2017. אם בעבר גימור השפתונים הקלאסי היה מבריק, נדמה שעכשיו ההיפך הוא הנכון. עולם האופנה והאיפור שואב השראה מבדים דוגמת קטיפה, ומפלאי הטבע כגון עלי הכותרת הצבעוניים והרכים של הוורד, כל אלה מתהדרים בגימור מאט, ובצבע עמוק במיוחד. 

הפורמולה של שפתוני המאט במרקם הקרמי של קולור סנסשיונאל, מצליחה לשלב מראה בעל נוכחות בגימור מאט וגוונים נועזים, מבלי לייבש את השפתיים. למעשה, הפורמולה מציגה את האיזון המושלם בין שמנים המעניקים לחות, פיגמנטים אינטנסיביים המדגישים צבעוניות נועזת ואבקות היוצרות גימור מאט מפתה. הפורמולה משלבת שמן זרעי שומשום, מרכיב הידוע כמלחח ומזין את השפתיים ופיגמנטים עשירים המעניקים את הצבע האינטנסיבי ביותר.

מייבלין

מייבלין צילום: יח"צ חו"ל

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, מציג את הסדרת האנטי-אייג'ינג SUPREME LIFTACTIV ליפטאקטיב סופרים, המסייעת בטיפול במראה הקמטים, ומיצוק העור

SUPREME LIFTACTIV כוללת מגוון מוצרים לשגרת טיפוח סביב היממה:

סרום 10 לטיפול במראה קמטים עם אפקט מתיחה מתמשך 30 מ"ל

קרם יום לעור רגיל-מעורב 50 מ"ל

קרם יום לעור יבש-יבש מאוד 50 מ"ל

סרום לעיניים ולריסים 15 מ"ל

קרם עיניים 15 מ"ל

קרם לילה לכל סוגי העור 50 מ"ל

המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש, ואינם מכילים פראבן. יעילות מוכחת בבדיקות קליניות. ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית.המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. 

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ

וישי

וישי צילום: יח"צ

M.A.C  משיקה את Next To Nothing קרם גוון לפנים קליל וחדשני

 

מייק אפ דקיק שבקושי מורגש, מזינים לעור עם מיקרו-ספירות מבריקות המדגישות את הזוהר הטבעי של העור, עם פודרה בקומפקט המציעה פורמולה קלת משקל, הנשארת לאורך זמן, ללבישה חלקה ונוחה. חלקיק אור קטנים מבטיחים מראה עור מואר.

  

מאק

מאק צילום: יח"צ

Kiehl's מותג הטיפוח הניו יורקי למען איכות הסביבה: החזירו מיכלים ריקים של מוצרי טיפוח Kiehl's וקבלו מוצר מתנה!

Kiehl's Since 1851  הוא מותג טיפוח ניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער, שבסיסו בניו יורק פועל למען איכות הסביבה.  

עם מחויבות בת עשרות שנים לקהילות מקומיות, Kiehl’s ממקדת את המאמצים הפילנתרופיים שלה ב-3 מטרות מרכזיות: חקר איידס, ילדים 

ואיכות הסביבה.

כל מיכל אחד שיוחזר לחנות, יזכה בחתימה אחת.מחזרו יותר, קבלו יותר:

3 מכלים ריקים יזכו ב- Lip Balm

5 מכלים ריקים יזכו במוצר מתאים לנסיעות (75 מ"ל)

10 מכלים ריקים יזכו במוצר בגודל מלא (עד 125 ₪)

קילס

קילס צילום: יח"צ