מהן הטעויות הנפוצות בטיפוח הפנים שלך?

יש הרבה דברים שנשים עושות ופוגעות בשגרת הטיפוח שלהן. החל מהסרת איפור ועד שתיית מים – קבלי את כל הפעולות שכדאי לך להימנע מהן כבר מהיום

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/02/19 13:23 טו באדר א'

מהן הטעויות הנפוצות בטיפוח הפנים שלך?
צילום: shutterstock

שגרה נכונה ואפקטיבית של טיפוח פנים מחייבת אותנו לאמץ שורה ארוכה של פעולות מסוימות. מלבד בחירת מוצרי טיפוח שמתאימים לעור, חשוב מאוד לדאוג לניקיון יום יומי של העור ולהרחיק ממנו את הלכלוך שמצטבר עליו במהלך היום. הבעיה מתחילה כאשר נשים מכניסות לשגרת הטיפוח שלהן טעויות מסוימות שעם הזמן הופכות להרגלים רעים.

אז מה עושים? הנה למשל כמה טעויות נפוצות שמהן כדאי להימנע:

1. אי הסרת איפור לפני השינה
הסרת איפור לפני השינה היא תנאי למראה זוהר, צעיר ומבריק של עור הפנים. ברור שלא תמיד יש לך זמן לשבת מול המראה ושלפעמים תעדיפי להשיג עוד כמה שעות שינה, אך קחי בחשבון שהסרת האיפור שווה את המאמץ. חוץ מזה, כיום יש פתרונות כגון מים מיסלריים שבעזרתם ניתן גם להסיר את האיפור וגם לנקות את העור.

2. אי מריחת קרם לחות בלילה
קרם לחות חיוני לעור והוא קריטי עבור נשים בטווח רחב של גילאים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הקרם לא מיועד רק לקיץ והתפקיד שלו הוא להחזיר לעור את הלחות הטבעית שהולכת לאיבוד במהלך היום יום. בשביל להשתמש בצורה נכונה בקרם לחות צריך רק לבחור אותו לפי סוג העור ולהקפיד על מריחה מדי לילה.

3.  אי מריחת קרם הגנה בחוץ
הזנה של העור בתכשירי טיפוח שמכילים חומרים פעילים מחייבת הגנה עליו כאשר יוצאים מהבית. הפתרון הוא להכניס לתיק הטיפוח או האיפור קרם הגנה ולהשתמש בו גם אם לובשים כובע, נמצאים בצל או מבלים את רוב היום בתוך מקומות סגורים. קרם הגנה עושה עבודה נפלאה בלי שנרגיש והוא מגן על העור מפני שחיקה, תהליכי הזדקנות וקרינת UV מסוכנת.

4. אי שימוש בסבון לניקוי פנים
סבון יכול להתאים לעור שמן, מעורב או יבש ויש גם תכשירים שמיועדים עבור מצבים של אלרגיה, סבוריאה או עור פיגמנטרי. עבור עור שמן רצוי להשתמש במוצרים שנשטפים במים, בעוד בעור יבש התכשיר המומלץ הוא סבון עדין. לשם השוואה, נשים עם עור יבש צריכות לנקות ולהסיר איפור באמצעות תחליב ולהוסיף פעם ביום סבון שנשטף במים ולאחר מכן חלב פנים.

5. אי שתיית מים
הטעות הנפוצה האחרונה לא קשורה ישירות לתיק הטיפוח שלך אך היא לא פחות אפקטיבית מכל השאר: שתיית מים. אם לא תשתי 10-15 כוסות מים ביום, העור שלך לא יוכל להגן על עצמו וסביר להניח שתתחילי לראות פצעונים ונקבוביות פתוחות. שתיית המים חייבת לפיכך להפוך לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלך ואת יכולה לעשות זאת לכל אורך השנה.