כל החידושים בתחום בגדי הים לילדים!

ממחרת חג השבועות ועד ימי שלושת השבועות, נכנסים חוגי השחייה של הילדים להילוך גבוה, וזה הזמן בו מגלים כי בגדי הים מהשנה שעברה נעשו קטנים על הטף, או שצריך לקנות בגדי ים לתינוקות שגדלו. נעמי גוטקינד גולן סקרה את כל החידושים בתחום.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 22/05/18 11:48 ח בסיון התשעח

כל החידושים בתחום בגדי הים לילדים!
סאן ווי, צילום: טל טרי

ממחרת חג השבועות ועד ימי שלושת השבועות נכנסים חוגי השחייה של הילדים להילוך גבוה, הכנה לבילויי הים והבריכה בתקופת "בין הזמנים" והחופש הגדול. זה הזמן שבו מגלים כי בגדי הים מהשנה שעברה נעשו קטנים על הטף, או שצריך לקנות בגדי ים לתינוקות שגדלו. מבדיקת הקולקציות החדשות בתחום שמחתי לגלות שבחלק מהמותגים הפנימו את הצורך להשקיע בבדים מסנני קרינה ובחליפות המכסות כתפיים וידיים. המותג הוותיק ביותר, בעצם אבי התחום הזה כולו, הוא סאן וויי האוסטרלי, הראשון שייצר בגדים מאריגים מסנני קרינה. באתר של Sunway מציעים עכשיו מארז תינוקות עם בגדי ים בגזרת אוברול וכובע בצבע תואם, משקפי שמש עם רצועות הידוק ותיק גב, כולם עמידים בכלור וחוסמים 98% מקרני השמש ב-280 שקלים, עד גמר המלאי.

גזרת אוברול עם שרוולים קצרים ורגליות, יש גם בקולקציית בגדי הים של גולף קידס, לתינוקות וגילאי הטף, עם הדפסים כמו סוסים חדי קרן, אננסים, פירות ובעלי חיים נוספים. לילדות גדולות יותר יש גזרות אחרות, כו טנקיני, גוזיה, מונוקיני ובגד ים שלם. חלקם עם הדפסים דגיטליים, צביעת טאי דאי ועיטורים צדדיים. רוב בגדי הים האלה עברו תהליך המספק הגנה של 50UFP. המידות: 2-1. המחירים: כ-40 עד כ-120 שקלים.

שילב

שילבצילום: דן לרנר

חולצה ארוכת שרוולים ומכנסיים קצרים הם בגד ים דמוי חליפת קיץ שניתן למצוא לבנים ברשת חנויות שילב מגילאי תינוקות רכים ועד מספר 10. המבחר כולל בגדי הים עם שרוול ארוך כאמור, אבל גם עם שרוול קצר או גזרת גופיה – תלוי ברמת השיזוף הרצויה. כולם מיוצרים מבדים מסנני קרינה ברמת +50 UPF  החוסמת לפחות 97.5% מקרני השמש המסוכנת. המחירים: כ-40 עד כ-60 שקלים.

גם ברשת "זברה" בגדי ים, בעיקר לבנים, משני חלקים, חולצה עם שרוולים קצרים ומכנסיים, ולבנות, בגדי ים שלמים עם איורים של פלמינגו ועופות מים על רקע עליז של ורוד וצהוב. לבנים יש בזברה בגדי עם הדפס כוכבי כדורגל.

גולף קידס

גולף קידסצילום: אודי דגן

אחד מבגדי הים הרומנטיים ביותר בהם נתקלתי, שייך למותג פלפל קידס: חצאית טוטו ורודה בשתי קומות, ועליונית תכולה כשעליה איור של טירה. וזה כאמור לא בגד בלט אלא בגד ים.

בפלפל קידס אומרים שהם הושפעו עיצוב בגדי הים לילדים מעולם האגדות, הקרקס וחלקית גם מסגנון הקור אנד רול. על חלק מהפריטים האלה יש הדפס של ינשוף, אחרים מתהדרים בסרטי תחרה ואפילו פונפונים בקצה הקשירות.

זברה

זברהצילום: אודי דגן


פסי תכלת על רקע לבן עם סרטים אדומי בשוליים, בהשראת בגדי מלחים, והדפסי פרחים עם סרט אדום, מאפיינים את קבוצת בגדי הים המיועדים לילדים  של גוטקס.

חידושים נוספים של המותג הזה הם בגדי ים מאוירים בדמויות מעולם הקרקס בשילוב ג'ינס ותפרים צהובים. ויש גם בגדי ים בסגנון נסיכות עם וולנים מטול ורוד, ואחרים עם הדפסי כוכבים זהובים, תוספות של פרנזים בשזירת מקרמה או הדפסי ג'ירפה בגומי צבעוני. המידות: 2-13. המחירים: 129-149 שקלים.

בדי פוליאסטר שעברו עיבוד של עמידות בכלור ומי ים, המכילים גם מסנני קרינה, מאפייני את בגדי הים של KIDS NAUTICA שבקבוצת הבנים יש ביניהם כאלה עם רק כתף אחת מכוסה ואחרים משולבים במלמלות במגוון צבעים והדפסים. ואילו בקבוצת הבנים יש בגדי יש שני חלקים של חולצה ומכנסיים בירוק וכחול. המידות מתאימות לתינוקות מגיל שנה ועד 7 והמחירים מכ-150 ועד כ-180 שקלים.

נאוטיקה

נאוטיקהצילום: דנה קרן

פלפל קידס

פלפל קידסצילום: אבי ולדמן

זברה

זברהצילום: זברה