גם קנית בושם,  וגם תרמת למלחמה בסרטן השד 

החודש, חודש המודעות לסרטן השד, קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה מוצרים ייעודיים: "קולקציית הסרט הוורוד", אשר 30% מסכום המכירה שלהם ייתרם לאגודה למלחמה בסרטן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/17 15:12 כה בתשרי התשעח

גם קנית בושם,  וגם תרמת למלחמה בסרטן השד 
ג'ו מלון במהדורה מיוחדת, צילום: יח"צ חו"ל

מחקרים שפורסמו לאחרונה מוכיחים כי אחת מכל 8 נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד, והמחלה תשפיע גם על 1% מהגברים. קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת אסתי לאודר וקולקציית הסרט הורוד נוצרו בשנת 1992, ומאז חולקו כמעט 110 מיליון סרטי דש ורודים ברחבי העולם. ב- 1992, אוולין לאודר הקימה את אגודת BCRF - The Breast Cancer Research Foundation®, ומיום הקמתו הקדישה חברת אסתי לאודר את תמיכתה לארגון, שאינו למטרת רווח. ה- BCRF מוקדש למימון של מחקר וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד.

Estee Lauder משיקה את Pink Ribbon - סרום NEW ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II, עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות
סרום New Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II החדש בגודל 50 מ"ל עם מחזיק מפתחות חדש ותליון. התליון ומחזיק המפתחות מקושטים בעיצוב החדש לקמפיין. עיצוב זה, בהשראת הקמפיין הפרסומי של שנים עברו, מסמל את הנשים שנאבקות עם סרטן השד בורוד, והצבעוניות הכחולה את הגברים שנאבקים במחלה ומהווים 1% מכלל החולים.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מלא מומלץ לצרכן: 470 ₪   30% מסכום הקנייה יהווה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

המוצרים יימכרו בלעדית בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ר"ג וסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצר אסתי לאודר במהלך חודש אוקטובר

אסתי לאודר, 470 ש"ח

אסתי לאודר, 470 ש"ח צילום: יח"צ חו"ל

קרם הלחות הנצחי של קליניק, Dramatically Different Moisturizing Lotion+ עכשיו בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד

קרם הלחות הצהוב של קליניק, מסדרת שלושת השלבים Dramatically Different Moisturizing Lotion  מושק לקראת חודש המודעות לסרטן השד בגרסה מיוחדת וחגיגית, הכוללת מחזיק מפתחות בצבע ורוד, צבע חודש המודעות.
הקרם "הצהוב" Dramatically Different Moisturizing Lotion+  הוא משקה לחות הנספג במהירות ובקלות, משאיר את העור חלק, רך ומוכן באופן מושלם למוצרי טיפוח נוספים אם יש צורך.  הוא מאפשר 50% שיפור בלחות לכל היום ו- 54% שיפור במחסום הלחות של העור, כבר בתוך 8 שבועות.
נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם 
מומלץ  לסוגי עור רגיל ומעורב.
יש להשתמש מידי יום, בוקר וערב לאחר שימוש בסבון פנים ובמי הסרה מסדרת שלושת השלבים.
מעל מומלץ להשתמש  בקרם הגנה או מייק-אפ עם מסנן קרינה. 
תכולה: 200 מ"ל
מחיר לצרכן: 329 שח. 30% יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
המוצר יימכר בחנות האונליין של קליניק, בחנוית קליניק בקניון הזהב בראשל"צ וקניון TLV פאשן מול ת"א וברשת סופר פארם במהלך חודש אוקטובר

קליניק, 329 ש"ח

קליניק, 329 ש"ח צילום: יח"צ חו"ל

בובי בראון משיקה סט ייחודי בגרסה ורודה הכולל סומק ומיני מברשת PINK PEONY ILLUMINATING BRONZING POWDER SET
סומק בעל אפקט הארה המכיל חלקיקי פנינים מחזירי אור, בגוון Peony אשר מגיע יחד עם מיני מברשת להנחת סומק וברונזר המגיעה עם ידית בגוון ורוד. 
מחיר לצרכן: 265 ₪ . 30% מהסכום יעבור כתרומה לאגודה למחלמה בסרטן
להשיג ברשת חנויות בובי בראון:
קניון TLV פאשן מול ת"א, קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד. קניון הזהב ראשון לציון, וקניון שבעת הכוכבים, הרצליה. המוצר יימכר רק במהלך חודש אוקטובר או עד גמר המלאי.

בובי בראון, 265 ש"ח

בובי בראון, 265 ש"ח צילום: יח"צ חו"ל

בית הבישום הבריטי JO MALONE LONDON מציג את הבושם RED ROSES
תווים-
עליון: לימון
מרכזי: אקורד של ורדים אדומים
בסיס: חלת דבש

משתלב עם- 
קרם גוף בניחוח Blackberry & Bay לניחוח רענן
בושם בניחוח Amber & Lavender לניחוח חמים

מחיר- 530 ₪ ל- 100 מ"ל, 30% מהסכום יעבור כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן
להשיג בחנויות JO MALONE LONDON: 
קניון רמת אביב (קומה 1), תל אביב // שדרות אלרוב ממילא (מול מנגו), ירושלים  // קניון TLV פאשן מול, תל אביב

ג

ג'ו מלון 530 ש"ח צילום: יח"צ חו"ל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן