חלמתם לרכוש בית?! היום זה אפשרי!

מי לא רוצה בית? ואם אפשר בית פרטי, שלא צריך לארוז בסוף חוזה ולחפש הובלה. ריכזנו עבורכם את מיטב ההצעות בשוק הנדל"ן לציבור הדתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 29/11/18 18:02 כא בכסלו התשעט

חלמתם לרכוש בית?! היום זה אפשרי!
בית החלומות, צילום: pixabay

כוכב השחר
אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולרכוש בית צמוד קרקע משלכם בשכונת "נוף השחר" שבכוכב השחר, במרחק 27 דקות נסיעה בלבד מירושלים.
בתי אמנה מציעה לכם בית צמוד קרקע בסטנדרט בנייה איכותי, עם מפרט עשיר וסגנון בנייה המשתלב בנוף בין כרם לגן, בישוב גדל ומתפתח! שילוב בין הקהילה והאוכלוסייה המגוונת לבין נוף הכרמים והמדבר, הקרבה לירושלים ובית קרקע איכותי משרה על כל היישוב את קסם החיים הטובים ביישוב יש את הכל!

שירותים קהילתיים: פעוטון, גן, בית ספר יסודי, בית כנסת, מקווה, צרכנייה, מרפאה, מרפאת שיניים, ישיבה תיכונית, ישיבה גבוהה, משחקיה, ספריה, סניף תנועת הנוער "עזרא", מגרשי ספורט, אולם שמחות מבנה נוער ומבנה רב תכליתי.
מרקם אוכלוסיה: זוגות צעירים לצד זוגות מבוגרים עם אווירה משפחתית הרוקמים קהילה ציונית חמה!
תחומי עיסוק: מקצועות חופשיים, חינוך, חקלאות ועוד.
תחבורה: טרמפים בלי הפסקה וקווי אוטובוסים 7 פעמים ביום לירושלים ובחזרה. 


מעון פחות ממיליון
מושב מעון, יישוב של תנועת ההתיישבות אמנה, נמצא בדרום הר חברון כ-40 דקות מבאר שבע ומונה כ-80 משפחות. 
 

שירותים קהילתיים: במקום יש גני ילדים, פועטון, סניף בני עקיבא, תנועת עוז, בית כנסת, מדרשה ליהדות 'מכון ראשית',  תלמוד תורה אחר הצוהריים , ספרייה וסטודיו לקפוארה.

במעון תוכלו למצוא בית צמוד קרקע דו משפחתי מפנק, 112 מ"ר מדהים עם נופים בראשיתיים.     

בימים אלו יש מחיר מיוחד אשר עדיין עומד רק על 995,000 ₪  במקום 1,118,000  ₪ עד סוף חנוכה.ביום שישי ו' בטבת 14.12 יתקיים במעון יום פתוח וסיור בישוב ובפרויקט

 

הדמיה

הדמיהצילום: יח"צ

 


תפוח
רק חמש דקות של נסיעה מאוניברסיטת אריאל נמצא הישוב כפר תפוח, יישוב של תנועת ההתיישבות אמנה, בצומת דרכים מרכזית במדינה. היום גרים בתפוח בשמחה ואחווה כ250 משפחות.

שירותים קהילתיים: יש מעון, גני ילדים, בי"ס יסודי וסניף בני עקיבא ו"עוז", בית כנסת, מקווה נשים ומקווה גברים וכן מכולת, ספרייה, משחקייה, אולם פיס תרבות וספורט, ישיבה גבוה - ישיבת אבינועם ומדרשת דניאלי לבנות הכולל גם כפר סטודנטיות. חוגים מגוונים, אירועי תרבות איכותיים, פארק משחקים גדול,ועוד.

הדמיה

הדמיהצילום: יח"צ

בימים אלו משווקים ביישוב פרויקט של בתי אמנה הכולל בתים  דו-משפחתיים מרווחים עם גינה; בקומת הקרקע 6 חדרים בשטח של 150 מ"ר ובקומה הראשונה דירת 5 חדרים במרחב של 132 מ"ר, החל מ-1,241,000 ₪.


לוד
'פרי בסט' לוד' – הפרויקט החדשני במרכז הארץ, מביא בשורה ייחודית למשפחות עם ילדים. בכל בנין בפרויקט ישנו חלל לימוד חוויתי ומאובזר במחשבים, ספריה, שולחנות כתיבה וארוניות לציוד האישי לילדי הבנין.
'פרי בסט' ממוקם בלב לוד המתחדשת, מוקף במוסדות חינוך איכותיים לצד מרכזים מסחריים ובקרבת תחנת הרכבת וצירי תנועה מרכזיים.

חברת הנדל"ן 'פרי נדל"ן' המזהה הזדמנויות נדל"ן ברחבי הארץ, זיהתה את הפוטנציאל המקומי ומקימה מתחם בעל 5 בניינים בגובה של 22 קומות, עם דירות 3, 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים. כאשר הבשורה היא ללא ספק המחיר האטרקטיבי והנגיש של הדירות– החל מ-990,000 שקל.

 

הדמיה

הדמיהצילום: יח"צ


הפרויקט האטרקטיבי מוקם בלב העיר לוד המתחדשת ומוקף במוסדות חינוך איכותיים המותאמים למגזר הדתי, לצד מרכזים מסחריים ובקרבת תחנת הרכבת וצירי תנועה מרכזיים.
במרחק מספר דקות מתל אביב.
 

פרויקט משכנות אלקנה

חברת משהב מכרה 80% משלב א' בפרויקט משכנות אלקנה שביהודה ושומרון. השלב שכלל 5 בניינים עם 30 יחידות דיור. סה"כ כולל הפרויקט 10 בניינים בבנייה מדורגת וצמודי קרקע, בהם 106 יחידות דיור עם מפרט טכני גבוה.

אחת העסקאות שנסגרה לאחרונה היא של דירת 4 חדרים בשטח של 107 מ"ר עם מרפסת בשטח של 22 מ"ר וגינה של 10 מ"ר, כולל 2 חניות. הדירה נמכרה תמורת 1.56 מיליון שקל.

הדמיה

הדמיהצילום: יח"צ

לאחרונה החברה הוציאה לשיווק את השלב השני בפרויקט הכולל 4 בניינים עם 30 יח"ד. דירות 4 חדרים נמכרות החל  מ-1.56 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.95 מיליון שקל.

לדברי עזרא ערוסי, מנכ"ל משהב "מדובר בפרויקט קהילתי המיועד לציבור הדתי לאומי, המהווה למעשה שכונה חדשה באלקנה. כמו בהרבה שכונות המותאמות לציבור זה, גם באלקנה התפתחה קהילה מגובשת שכולם בה מכירים את כולם. אלקנה נמצאת בקרבת פתח תקווה וראש העין, ונהנית מנגישות גבוהה הודות לקרבה לכביש 6, מה שתורם לביקושים הגבוהים בפרויקט"

כרמי גת

הפרוייקט ממוקם בפאתים של שכונת כרמי גת, השכונה החדשה של העיר קריית גת. בפרוייקט דירות של 2,  3, 4, 5 וקוטגים של 6 חדרים. הבנינים הינם בניינים משלושה סוגים שונים, קוטגים, בניינים של 5  קומות עם 16 דיירים  בכל בניין, ומגדלים של 9 קומות. לרוב הדירות יש מרפסת סוכה.

מפרט הדירות הינו מפרט גבוה התואם את הנורמות המקובלות כיום. רוב הקונים עד היום הינם זוגות צעירים שהבינו שאין טעם להמתין למחיר למשתכן, ומעונינים לבחור  דירה במחיר הוגן.  הפרוייקט מאפשר הנחה משמעותית במס הרכישה למשקיעים.

 

כרמי גת

כרמי גתצילום: באמונה