כמעט חינם: בשל תקלה טכנית עשרות זכו בחופשה בירושלים

תקלה טכנית באתר ההזמנות של רשת ibis איפשרה לעשרות נופשים להזמין חופשות בירושלים במחיר מצחיק | בהנהלת הרשת הודיעו כי יכבדו את המחיר הנמוך שהופיע באתר: "שמחים עבור ברי המזל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 09:06 ז באב התשפב

כמעט חינם: בשל תקלה טכנית עשרות זכו בחופשה בירושלים
צילום: shutterstock

כמה עשרות נופשים נכנסו אתמול להזמין חופשה באתר האינטרנט של רשת מלונות ibis והופתעו לגלות כי מחיר חדר למלונות הרשת בירושלים עומד על סך של 59.9 שקלים בלבד, לחבילה הכוללת לינה וארוחת בוקר. לרשת המלונות העולמית לקח זמן קצר על מנת לתקן את הטעות ולעדכן את המחיר ל-599.9 שקלים אולם כמה עשרות נופשים ברי מזל הספיקו להשלים את ההזמנה.

הנהלת המלון "החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים במחיר נמוך"

הבוקר (ה') הודיעה הנהלת הרשת שתכבד את ההזמנות שבוצעו בעבור הסכום השגוי ומנכ"ל הרשת אהרון ברנשטיין מסר: "כרשת בינלאומית אנו מחויבים לסטנדרטים בינלאומיים על כל המשתמע ולכן החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים ב59.9 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר. אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון נהדר בירושלים כמעט בחינם בתקופה הכי מבוקשת בשנה".

"אני מזמין את כל עם ישראל להגיע אלינו במהלך אוגוסט שכן המלונות שלנו מאפשרים נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה במחירים מאד אטרקטיביים, גם כשהמחיר אינו טעות" - הוסיף בקריצה.

מלונות ibis ירושלים הם חלק מרשת המלונות הצרפתית Accor, אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם, המחזיקה בלמעלה מ-5,000 בתי מלון ויותר מ-40 מותגי אירוח. בירושלים פועלים שני מלונות של הרשת: ibis מרכז העיר ו-ibis styles מרכז העיר, המוקמים בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו.

ירושלים

ירושלים צילום: shutterstock