הצבע הזה נבחר לצבע השנה של 2019!

הצבע הנבחר של השנה החדשה המתקרבת, הוא ורוד-אדום של אלמוגים חיים, והדגש על המילה "חיים" לא מקרי בכלל..

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 25/12/18 09:12 יז בטבת התשעט

הצבע הזה נבחר לצבע השנה של 2019!
צילום: shutterstock

הצבע של השנה החדשה המתקרבת, 2019, כפי שהכריזה לפני ימים אחדים פנטון, חברה אמריקאית ותיקה המתמחה בייצור צבעים ועוקבת אחרי טרנדים בתחום האופנה והשפעות תרבותיות כלליות, הוא ורוד-אדום של אלמוגים חיים (LIVING CORAL). הדגש על המילה "חיים" לא מקרי. אלמוגים שהפסיקו לחיות הופכים לבנים. שני שליש משוניות האלמוגים בעולם, הפכו לבנים בעקבות התחממות האוקיינוסים שגרמה למות האצות מהן האלמוגים ניזונים. האם הוורוד נבחר משיקולים אקולוגיים אחרי שהתפרסמה העובדה המצערת הזו, והבחירה בצבע היא בעצם קריאה לחישוב מסלול מחדש לפני שיהיה מאוחר מידי? כנראה שכן. ואולי יש סיבות ונימוקים אחרים.

מה בטוח זה שלפנטון יש השפעה על כל תחומי הצרכנות והלייף סטייל, ובקרוב תראו בגדים ונעליים, ריפודים ותכשיטים, גווני שיער ואריחים, בוורוד אדמדם-כתום בעוצמות גוון שונות. בעצם לא צריך להמתין עד ינואר 2019. כבר היום מצאתי במגוון של חנויות אופנה פריטים בוורוד החם הזה, וזה מאפשר לזריזים שבינינו להצטייד בהם ראשונים. חלוצים לפני מחנה הפאשניסטיות.

צילום: אליטל

 

ואם במקרה אתם משפצים מטבח או חדרי שירותים, המעצבת ומנהלת תחום אדריכלים בחברת אלוני, ענת אגסי, מדווחת כי בסניפי החברה ברחבי הארץ יש כבר היום אריחים לחיפוי קירות בוורוד החי הטרנדי. רשת דומיסיל מוסיפה לתחום הדיור כריות וחפצי נוי בצבע אדום-כתום.

אלוני

אלוניצילום: אסף לוי

סומק אלמוגים מתאים גם לבהירות וגם לכהות שיער, אומר גורו האיפור בועז שטיין, המשווק סומק כזה, וחני אטיאס, המדריכה הראשית במותג הלק האמריקאי ORLY מסבירה שלדעתה זהו הגוון המושלם גם לציפורניים קצרות וגם לארוכות, בניגוד ללקים כהים העלולים ליצור לבעלות ציפורניים קצרות מראה שאינו מחמיא. ואם איפור אז לחברת ביוטיקייר יש שפתון בגוון אלמוג בהיר.

צילום: בועז שטיין

לק אורלי

לק אורליצילום: ג'ון וויט

המותג BENSIMON מציע נעלי ספורט גבוהות בוורוד ואדום, כבר בחורף 2018, חלקן מזמש או מבד קנבס עם בטנה ושרוכים. וגם לחברת גלי נעלי ילדים גבוהות וורודות.

בנות תמיד לבשו ורוד וברשת האופנה THE CHILDREN'S PLACE יש סריג ורוד שעל חזיתו חד קרן גדול מקושט בנצנצים. ועוד לבנות, ברשת אליטל – מגפונים של סטיב מאדן בוורוד אלמוגים עם נקודות לבנות, סרט קטיפה ורוד ושולים של פרווה מלאכותית ורודה, במידות 22-35. באליטל מתקיים עכשיו גם מבצע של 2 זוגות מגפי דיאדורה לבנים ולבנות בכ-200 שקלים לשני זוגות.

ברשת גולברי תמיד היה ניתן למצוא פריטים אדומים-ורודים, ובימים אלה יש בסניפים תיק, מעיל וז'קט בצבע הנבחר.

צילום: בנסימון

צילום: ביוטיקייר

צילום: קאסיו

 

ענקית השעונים היפנית CASIO, השיקה לקראת 2019 שעון ורוד, בהשפעת תחזית הצבע של פנטון, במותג BABY-G ובחברת אירוקה יש משקפיים של מוסקינו עם מסגרת בוורוד אדום מעוטרת בניטים זהובים. ולבסוף, צלחות מעוטרות בפרחים בגוון ורוד אלמוגים בבית המותגים.