פתרונות מצוינים לשלל מצבים!

חדשות כיפה נעמה 26/12/17 12:38 ח בטבת התשעח

פתרונות מצוינים לשלל מצבים!
הממליצה

במהלך החורף עניין כיסוי הראש מקבל אצלי זווית חדשה: ממטפחות אני עוברת לכובעים ובארטים חמים, אבל אני מוצאת שהם פחות נוחים לאורך זמן, ולכן כאשר עומד בפניי יום עמוס וארוך במיוחד, אני חוזרת אל מטפחת הבד. מאחר וקר לי בדרך לעבודה, אני חובשת מעל המטפחת כובע צמר, שמוסר מייד בהגיעי לעבודה. לא הרבה מטפחות מצליחות לשרוד תחת הכובע, אבל לאחרונה התחדשתי במטפחת של KRUSH והתאהבתי בה בין היתר, בזכות הבטנה הנוחה שכדוגמתה טרם מצאתי במטפחות של מותגים אחרים. מאחורי 'קרוש' עומדת קרן המקסימה שאת השכלתה בתחום רכשה במחלקת צורפות ואופנה בבצלאל (שם גם הוצג פרויקט הגמר שלה בבתערוכת בוגרים בין-לאומית וזכה בהצטיינות). היצירתיות שלה מתבטאת בדגמים שלא מתיימרים, ואינם זקוקים לשילובי בדים ואלמנטים, אך מצליחים בכל זאת להיות מקוריים, חדשניים והכי חשוב - יפיפיים ומחמיאים. ההתחשבות בלקוחה מתבטאת באפשרויות הרבות המוצעות; מידות שונות, אופציות סגירה של קשת, גומי, וסקוטש בעובי משתנה, ובכך שניתן לכבסם. קרן קשובה לאופנה ולטרנדים ומשכילה לשלב אותם מבלי לוותר על איכות הבד, דיוק עבודה, רמת הגימור והאסתטיות. אני יכולה להעיד שהכיסוי מאוד נוח, לא מחליק ולא מורגש על הראש, דבר שאותו אני מחפשת כבר זמן מה, ולכן הוא הפך לאחד האביזרים שבהם אני משתמשת הכי הרבה. ניתן למצוא את אביזרי השיער (מונח שאני משתמשת בו משום שנשים מכל העולם רוכשות אותם כפריט עיצובי ואקססורי אופנתי) תחת השם KRUSH באינטרנט, או להגיע לסטודיו באלקנה, ובדוכן בימי שישי בקניון גבעת שמואל.

כיסוי ראש KRUSH

כיסוי ראש KRUSHצילום: יח"צ

קושי נוסף בו אני נתקלת במהלך החורף קשור לענייני הייבוש. בימים קרים ולחים קשה לייבש את הכביסה, ואף יותר מזה את מגבות הרחצה שאותן צריך להקפיד ולפרוש אותן. בעבר לא בטחתי ב-ווים הנתלים בעזרת ואקום משום שהם תמיד נפלו, אבל לאחרונה גיליתי שבהום סנטר יש אביזרים שלהם טכניקה חדשה שדווקא מחזיקה מעמד. כל כך התלהבתי שמייד אימצתי מתקן שנתלה באופן מאוזן על הקיר וכולל מעמד לכוס ו-4 שקעים שעליהם תולים את מברשות השיניים. אני לא יכולה להביא את עצמי לשים מברשות בכוס, משום שתוך יום-יומיים תחתית הכוס מפתחת תסמינים מאוד לא נעימים. חשבתי שאזדקק לעזרה בהרכבה, אבל הסתבר שהדבר פשוט ביותר, ולא נדרש כוח פיזי מיוחד כדי להפעיל את מנגנון הואקום. המתקן מחזיק מעמד כבר שבועיים וכל בני הבית מאוד מרוצים. גילינו שסיבי המברשת שינו את צורתם בעקבות התלייה, אך בתי מצאה פתרון לבעיה כשתלתה את המברשות הפוך וכך מנעה את התקלה.

לפני זמן מה נכנס חלקיק מיקרוסקופי של ברזל לעין של בני במהלך רכיבה על אופניים. הדבר יצר נזק ניכר ודרש תהליך הוצאה אגרסיבי חוזר ונשנה. במהלך אחד מהביקורים אצל רופא העיניים אובחן שבלי קשר לטראומה הנוכחית - הוא סובל מיובש בעיניים וכדאי ללחח את האזור ולהקפיד על סילוק היובש המצטבר מדי פעם ועלול אף לגרום לקשקשת. במקביל שמעתי שלפני כשנתיים הגיע לישראל מוצר בשם EyeHeal שהוא פטנט עולמי בתחום בריאות העיניים הנמכר בכל העולם, אותו יצרה חברה אמריקנית בשם Eyedetec Medical המתמחה בתחום העיניים. מדובר בעצם בסוג של מסכה המעוצבת כמשקפי ריפוי לטיפול בדלקות עפעפיים ויובש בעיניים. המשקפיים מהווים תחליף לטיפול בקומפרס חם לדלקות עפעפיים כגון בלפריטיס, כילזיון, שעורה בעין ואף עוזרות לטיפול בעיניים יבשות. שימוש בקומפרס חם ביתי מקצר את זמן הריפוי ומאפשר לטפל גם בילדים ובני נוער. זה עובד בצורה כזו: לתוך משקפי בד המכילים כיסים פנימיים מכניסים יחידות חימום חד פעמיות המתחממות בעצמן במגע עם החמצן שבאוויר. אופן החימום נקבע על ידי מחקרים קליניים לכ- 10 דקות ולטמפרטורה של C°40 בחלקה המקסימלי. את משקפי הריפוי ניתן לרכוש באתר של חברת 'רז לייף' או במספר חנויות ע"פ הרשימה באתר או באמצעות פנייה טלפונית לחברה.

http://www.kib.co.il/wp-content/uploads/2017/10/abby-plus-mask-3-300x200.jpg

בכלל, אני מוצאת שבחודשי החורף מתגלים כל מיני תסמינים, גם כאלה שעל פניו נראים כלא קשורים למזג האוויר או לאקלים. נגעי עור הנובעים מאסטמה של העור הם תופעה שאני מנסה למנוע עוד לפני התפרצותה, ואחת הדרכים שרופאת העור המליצה לי עליה היא בשימוש בקרם לחות איכותי במיוחד. אני בחרתי בקרם של היילו: קוסמטיקה טבעית הרבליסטית המציעה קולקציה של מוצרים וביניהם סדרת תכשירי לחות מזינים המעניקים לחות וניחנים במרקם עדין קליל, והכי חשוב אצל ילדים קטנים - נספגים במהירות. כל תכשיר מאופיין בהתאם לפעילות הצמחים הנמצאים בו, תכונותיהם וסגולותיהם, ומכילים גם קרם E ועוד רכיבים העוזרים לטיפול. אני אהבתי את קרם הלחות המבוסס על קמומיל ולבונה התורמים לאיזון והרגעת העור אבל אני ממליצה לכל אחד למצוא את התכשיר המתאים לו ולעורו.

הבת הבכורה שלי מגיעה לגיל שבו כבר נערות בוחנות את האפשרויות העומדות בפניהן ובוחרות בשיטת הסרת שיער ברגליים. למרות שאנחנו, כאמהות, יכולות להמליץ ולחוות דעה- הן אלה שמחליטות מה נכון ונוח עבורן. אני המלצתי בפניה על מכשיר גילוח חדש בשם אינטואישן של המותג הבינלאומי Schick המציע סכין בעל 4 להבים העטופים בסבון ובכך מייתר את הצורך בסבון , ג'ל או קצף לריכוך והגנה על העור. זה עובד כך: במגע עם המים הסבון המועשר בחלב קוקוס ושמן שקדים, והידוע בסגולותיו האנטי בקטריאליות- מקציף ומזין את העור. מחיר: מכשיר : מחיר השקה מוערך לצרכן -  24.90  ₪ מארז של 3 סכינים : מחיר מוערך לצרכן - 29.90 ₪. להשיג ברשת סופר פארם

סכין גילוח

סכין גילוחצילום: יח"צ

 

ישנם אנשים שתכשירי ניקוי מסוימים גורמים להם לבעיות עור ומאחר ואצלנו העור רגיש במיוחד, אני בוחרת את שלי בקפידה. חברת הסחר הבינלאומית Com, יבואנית המותג הבינלאומי ABC ובעלת המותג הפרטי FIX, השיקה סל מוצרים שעזרו לי לעבור את חנוכה ואת הניקיונות של השמן מהמחבת והבגדים. אני ממליצה במיוחד לנסות את אבקת כביסה ABC OXY שהיא היחידה המשווקת בישראל, אשר נבדקה לפי תקן ISO 105 A03   של EGE University המעיד כי האבקה מסירה כ-104 סוגי כתמים שונים ועם זאת, היא שומרת על סיבי וצבעי הבגדים ומותאמת לכל סוגי האריגים ומכונות הכביסה. אבקת הכביסה כוללת כבר חמצן פעיל לפירוק כתמים קשים כך שלא צריך להוסיף חומר על בסיס חמצן לווידוי הסרת הכתמים הקשים ביותר. מחיר: 8.9₪ ל1.25 ק"ג, ₪27.9 ל5 ק"ג ו54.9₪ ל9 ק"ג. במקביל כדאי גם להשתמש בנוזל כלים ABC המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים המצליחים להתגבר על רוב האתגרים. מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ ל-750 מ"ל. לניקוי הכיריים תוכלו להיעזר במסיר השומנים הקר של FIX שריקי שמספיק להשאירו שניות מעטות בכדי לקבל את מקסימום היעילות. מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪ ל-750 מ"ל.

החדר בו אני הכי מתקשה מבחינת הניקיון השוטף והיומיומי הוא חדר השירותים ולכן אני משתמשת בג'ל ניקוי חזק במיוחד, המנטרל את הריחות הרעים. מותג דאק של אס. סי ג'ונסון התחדש כעת בשני ניחוחות חדשים של מנטה עדין ולבנדר המקלים עליי את עבודת הניקוי וגם גורמים לחדר להיות נעים יותר מניקוי לניקוי.

צילום: יח"צ

כאשר אירחנו את מסיבת החנוכה המשפחתית וחששתי מהתוצאה הלא נעימה שהיתה עלולה להתפתח כתוצאה מכך ש40 איש משתמשים בחדר אחד אחרי השני, הלכתי על בטוח ונעזרתי בלוכד הריחות של סנו בשם "מספר 2" היוצר שכבת הגנה על פני המים הלוכדת את הריחות הרעים כך שיישארו בתוך האסלה. התכשיר מגיע בבקבוק קטן המאפשר לאלו החוששים מהעניין, לקחת עמם את הבקבוק לשימוש גם מחוץ לבית.

מסיבת החנוכה עצמה היתיה הצלחה נהדרת בעיקר כי כולם נהנו והיתה אוירה נינוחה וחמה. שמחתי לגלות שלא ביליתי את כל הזמן בהתרוצצות אלא הספקתי גם לשוחח, לנוח ולבלות בנעימים ביחד עם המשפחה. הופתעתי לגלות שהמסקרה החדשה של מייבלין ני-יורק ששמתי באותו הבוקר החזיקה מעמד עד ללילה; המוצר נקרא "פוש אפ" על שם ההרמה המרשימה שהוא מבצע בריסים, תוך יצירת מראה מוארך ופרוס. הרושם הנה נוצר בעזרת מברשת דקיקה בעלת סיבי סיליקון המעוצבים כמסרק המתעקל בקצה. כדאי מאוד לנצל את המבצע עד סוף החודש המאפשר רכישה ב40 ש"ח בלבד לרגל ההשקה.

מסקרה מייבלין ני יורק

מסקרה מייבלין ני יורקצילום: יח"צ מייבלין ניו יורק