חגיגה של טרנדים וצבעים ביריד המעצבות של Bechic

עונת האביב החלה וכל בתי אופנת העלית ומעצבי האופנה את הקולקציות החדשות ומכתיבים את הטרנדים שנישמע להם. גם בבידוד מגיע לכן להתחדש בפריטים חגיגיים, ססגוניים ואופנתיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/20 15:11 א בניסן התשפ

חגיגה של טרנדים וצבעים ביריד המעצבות של  Bechic
צילום: רעות קרמר

עונת האביב ידועה גם כמבשרת האופנה ברחבי העולם. בהשראתה, משיקים כל בתי אופנת העלית ומעצבי האופנה את הקולקציות החדשות ומכתיבים את הטרנדים שנישמע להם במהלך השנה הקרובה. שנת 2020 פוגשת אותנו סביב המוטיב הטבעי, השורשי והכפרי של החום והירוק, לצד הסגנון המתכתי-אורבני שמשתמש בצבעים בוהקים, אדומים ונחושתיים. לאלו מתווספים גם מגוון פריטים בגווני הכחול עמוק והנייבי, שסומנו על ידי תעשיית הצבע הבינלאומית כגוונים העולמיים של העשור החדש.

במקום שהאביב השנה יסמל כהרגלו את הטבע, ההתחדשות והחירות, הוא מאופיין לראשונה במדורת שבט מצומצמת בה כל איש ואישה יעשו לביתם ויתנתקו לתקופה הקרובה מן העולם המסוכן והמדבק שבחוץ. למרות זאת, ענף האופנה ממשיך לחגוג אביב ולהרעיף עלינו קולקציות משובחות, צנועות ואלגנטיות, עם המון צבעים, חיוניות וחיוביות. מעצבות האופנה הצנועה שמשתתפות ביריד האופנה אונליין של bechic מציעות שמלות, מטפחות ואקססוריז במגוון רחב של דגמים ומידות.

טרנד המטפחות מתגבר

למרות ששבוע האופנה הישראלי, הפריזאי והאיטלקי מצוי בהקפאה, אפשר לראות את השפעותיהם על הטקסטורות וההדפסים בעיצובים הנוכחיים. טרנד המטפחות כבר מזמן חצה את גבולות העולם הדתי וגם נשים רבות מהעולם החילוני מביעות בו עניין. השנה קיים מיקוד בהדפסי אול-אובר בסגנון הרטרו של שנות ה-60-70 ובמרכזו הצורות הגיאומטריות המעניינות, פרחים גדולים וגוונים כחולים-סגולים וירוקים.

בקולקציה של שלומצ אפשר לפגוש מגוון רחב של מטפחות בצבעים כחולים וירוקים עמוקים, שמקפיצים את הלוק ומבליטים נוכחות. אליה מצרפות גם מעצבות נוספות שמתבלטות במטפחות בטקסטורות בורקות ואביביות, במראה מוקפד ומלא כריזמה.

שמלות אובר-סייז מחמיאות ומקוריות

השמלות בעולם הדתי הן אישיו ולו רק מפאת אורכן הייחודי, שלא ניתן לאתר דרך בתי אופנה עולמיים או חנויות עלי-אקספרס למיניהן, רק מבית המעצבות המקומיות המובילות כמו מטרוניתא, הודולה ודינקה שמתמחות באופנה צנועה. את השראתן הן שואבות משמלות האוברסייז-ברמודה האמריקאיות: לוק קז'ואלי נוח ובוהמייני, שמחמיא למבנה הגוף ונוצר מבדים מאווררים. התוצאה היא מראה שנע בין מוקפד ומחויט לנונשלנטי ובלתי מתאמץ, לכל סיבת יציאה מהבית.  

אקססוריז שמשלימים את הלוק

ומה קורה בתחום האקססוריז? ביריד האונליין של bechic תמצאו מעצבות שמתאימות את תכשיטיהן למגוון רחב של סגנונות לבוש, צבעים וסיבות יציאה מהבית , הרי התכשיט עושה את השיק.  סטודיו זהרה  למשל, משלבת בין כמה צורות וצבעים לקבלת מראה אומנותי ייחודי לכל תכשיט.