חדש על המדף כולם מדברים על המסקרה החדשה של לוריאל - יצאנו לבדוק על מה כל הרעש

מותג האיפור "לוריאל פריז" השיק מסקרה חדשה, "מסקרה פנורמה", ואנחנו יצאנו לבדוק עד כמה היא איכותית כמו שמבטיחים לנו. התוצאות מפתיעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 10:01 יד באייר התשפד

כולם מדברים על המסקרה החדשה של לוריאל - יצאנו לבדוק על מה כל הרעש
המסקרה החדשה של לוריאל, צילום: יחצ לוריאל

ברגע שאת מוצאת מסקרה נוחה ומחמיאה, סביר להניח שלא תחליפי אותה בשנים הקרובות. לכן לא חשבתי שמסקרה חדשה תוכל לגרום לי להחליף את זו שאני משתמשת בה באופן קבוע, אבל הייתי חייבת לנסות את המסקרה החדשה של לוריאל פריז - "מסקרה פנורמה" - ולהבין אם הבאזז סביבה מוצדק.

"מסקרה פנורמה" של לוריאל פריז

ההבטחה של מותג האיפור לוריאל פריז היא מסקרה עם מברשת סיליקון ייחודית שמאריכה את הריסים מהשורש ועד הקצוות לאורך מקסימלי, ומעניקה נפח ואורך פנורמי מקצה לקצה. המסקרה בעלת מברשת גמישה עם סיבים באורכים שונים, כך שתוכל להגיע לכל ריס מהקטן לגדול. ממראה ראשוני, המסקרה עם הציפוי הזהוב נראית די רגילה, וקשה לראות כיצד תתעלה על אחרות, אבל ברגע שמשתמשים בה מבינים את ההבדל.

מסקרה פנורמה

מסקרה פנורמה צילום: יחצ לוריאל

מברשת נוחה כמו מכחול

היתרון הראשון והעיקרי זו המברשת הנוחה כל כך. התחושה היא ממש כמו מכחול שצובע את הריסים בעדינות, גם אם את ממש קלמזית את תצליחי למרוח בלי להתלכלך. היתרון הנוסף והלא פחות חשוב היא שהמסקרה לא מורידה גושים אלא חומר חלק ונקי, מה שיוצר תחושה טבעית ככל האפשר. את הנפח שהובטח קצת קשה יותר לראות, אבל היא בהחלט פותחת את העיניים בצורה משמעותית ומבליטה את הריסים בצורה מחמיאה.

הוראות שימוש: יש להרים את הריסים מהשורש כלפי מעלה להענקת נפח ואורך.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 שקלים.

מחיר השקה בחודש יוני: 69 שקלים.

את מוצרי לוריאל פריז ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.