עובר מסך עדי זריפי, חבל שעשית את הטעות הזאת

מגישת חדשות 12 הגיעה לאולפן בלוק נוצץ מדי, זוהר מדי ובולט מדי, ששידר חוסר מקצועיות גם מקילומטרים. אחרי שזכתה לאהדת הקהל הישראלי, חבל שעדי זריפי עשתה טעות כזאת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 13:56 ב בניסן התשפד

עדי זריפי, חבל שעשית את הטעות הזאת
עדי זריפי , צילום: צילום מסך ערוץ 12

עם כמה פדיחות משעשעות ועם מתיקות מתפרצת ומראה חיצוני כובש, עדי זריפי הפכה בתקופה האחרונה למגישת טלוויזיה אהובה שכולם מכירים. חבל שאת כל הרושם הנפלא הזה היא הרסה הבוקר (ד'), כשהופיעה על המסך עם לוק מאוד לא מוצלח שמשדר חוסר מקצועיות גם ממרחק קילומטרים.

אי אפשר להתרכז בשום דבר אחר

אי אפשר להתרכז בשום דבר אחר צילום: צילום מסך ערוץ 12

אם זריפי הייתה חושבת על הלוק הזה עוד כמה רגעים, כנראה שגם היא הייתה מבינה שמדובר בהחלטה שגויה. לא רק שהחולצה הירוקה שבחרה זוהרת כל כך, אלא גם שהבחירה בבד סאטן מבליטה זאת עוד יותר. הגזרה, הכפתורים והצווארון אולי מחמיאים לזריפי ומשתלבים עם הקארה שלה, אבל כשאת מופיעה על המסך מול עשרות אלפים את לא יכולה פשוט לסנוור אותם.

על רקע האולפנים האדומים של חדשות 12, לא היה ניתן להתרכז בשום דבר מלבד החולצה הזוהרת של זריפי שתפסה את כל תשומת הלב. גם המכנס שבצבץ לרגעים, עדין הרבה יותר, לא הציל את המצב. בטח כשמדובר בתכנית שמשודרת בשעות הבוקר, כשהעיניים עדיין עייפות והגוף עוד מנסה להתאושש, הבחירה האופנתית של זריפי היא טעות. יעידו כל הממצמצים שניסו לצפות בה הבוקר.