4 שמלות צנועות וחורפיות שתמצאו בזול בעלי אקספרס

המחירים בישראל יקרים לכן מדי ו"shein" עדיין בחרם? מזל שיש את עלי אקספרס. מצאנו 4 שמלות צנועות, חורפיות ומלאות סטייל שאפשר להזמין באפליקציה בקלי קלות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/02/24 16:50 יג באדר א'

4 שמלות צנועות וחורפיות שתמצאו בזול בעלי אקספרס
עלי אקספרס, צילום: Jirapong Manustrong,Shutterstock

מובן שאין על עסקים מקומיים והאידיאל הוא לתמוך במעצבות ישראליות, אך לפעמים המחיר מנצח. לא ציפיתי מעלי אקספרס להיות התשובה לשמלות חורפיות וצנועות, אך הופתעתי לגלות שדווקא האפליקציה הזולה מציעה מגוון דגמים שיכולים להתאים לכל דוסית מצויה. הנה 4 שמלות קלילות שיכולות להשתלב אצלכן בארון.

לשים ולצאת

שמלות כאלה, שרק צריך ללבוש ולצאת מהבית, הן נכס שאי אפשר לוותר עליו. אם היא מגיעה גם עם פתח נדיב וגזרה מחמיאה, צריך לחטוף כמה שיותר מהר. גם אם המשלוח יתעכב קצת תוכלו להיות רגועות שהיא תוכל לשמש אתכן גם בתחילת האביב.

ללבוש ולצאת מהבית

ללבוש ולצאת מהבית צילום: צילום מסך עלי אקספרס

בול לשבת חתן

הכי קשה למצוא שמלות מחמיאות, אלגנטיות ומיוחדות בעונה הקרה. השמלה הזאת משלבת דוגמה מדליקה ואומנתית, גזרה מיוחדת ושסע שובב, עם שרוול ארוך ומותאם לעונה. אם יש לך אירוע מתקרב ולא בא לך לקפוא מקור כדי להיראות מעולה, זה הפיתרון המושלם.

מושלם לסתיו

מושלם לסתיו צילום: צילום מסך עלי אקספרס

לדוסיות אמיתיות

קשה להאמין שהשמלה הזאת באמת מעלי אקספרס ולא משדה בר, אבל זאת האמת. עם התוספת המוכרת בשרוולים, הווסט שמתלבש על השמלה וצבעים החורפיים הטרנדיים, זאת בדיוק השמלה שאת צריכה בארון שלך.

אין מצב שהיא לא מהשומרון

אין מצב שהיא לא מהשומרון צילום: צילום מסך עלי אקספרס

בלי להתאמץ

לפעמים הנוסחה המנצחת לסטייל היא דווקא הפשטות. בלי להתאמץ יותר מדי, בלי עיטורים מוגזמים או גזרה נועזת, שמלה פשוטה, נעימה וחורפית שמתאימה לכל סיטואציה וכמעט לכל טמפרטורה. אם את רוצה להתפרע, לכי על הגוון החמרה.

יש סטייל כזה?

יש סטייל כזה? צילום: צילום מסך עלי אקספרס