איך ללבוש ג'ינס בלי ללבוש מכנסיים - המדריך המלא לדוסית

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: בנות דתיות רבות מתקשות ללבוש חצאית לאורך כל החורף הקר אך לא רוצות לעבור ללבוש מכנסיים מטעמים הלכתיים, ריכזנו לכן כמה דרכים ללבוש מכנסיים, בלי לוותר על החצאית

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 17:19 ב באדר א'

איך ללבוש ג'ינס בלי ללבוש מכנסיים - המדריך המלא לדוסית
מכנסיים אופנה, צילום: Anna Zhuk,Shutterstock

המעבר ללבישת מכנסיים לבנות אולפנה רבות שהולכות כל חייהן עם חצאית הוא לא קל, בנות רבות נקרעות בין הרצון להיות צנועות ולשמור על ההלכה (בלי להיכנס לדיונים על מה ההלכה) לבין הרצון לשים מכנסיים קלילות ולצאת מהבית.

בדרך כלל הבעיה מחריפה בחורף: הקור בחוץ מחייב לשים משהו ארוך, שבדרך כלל לא נראה טוב עם חצאית. הבעיה הולידה את הפריט הכי נורא ביקום: הגרביון, שחוץ מהיופי אין לו שום יתרון, גם לא נוח וגם לא מחמם.

בחורף המכנסיים מביאות להתמודדות קשה פי כמה: זה מחמם (ואם לא אפשר לשים עוד שכבה מתחת), זה נראה טוב וזה הרבה יותר נוח. אז מה לעשות אם את על התפר של לבישת מכנסיים אבל לא בא לך לוותר על החצאית? כמה טיפים איך לעשות את זה בסטייל.

חולצה מכופתרת

חולצות מכופתרות זה פריט על זמני: תמיד יש אותם בחנויות ותמיד זה באופנה. היום יש טרנד שכאילו נוצר בשביל מישהי שרוצה לשים מכנסיים אבל להרגיש עם חצאית: פריט שהוא בין חולצה לשמלה מכופתרת, מעין טוניקה כזאת, עם מכנס גינס מתחת: ללכת עם ולהרגיש בלי. אם את לא מוצאת, תמיד חולצה מכופתרת ממחלקת הבנים שקצת גדולה עלייך תעשה את העבודה. בימים ממש קרים אפשר לשים חולצת גולף מתחת ואז בכלל, גם סטייל וגם נוחות.

מכנס וחולצה מכופתרת

מכנס וחולצה מכופתרת צילום: Nesolenaya Alexandra,Shutterstock

שמלת סריג

מעבר לסריגים הרגילים שכולנו לובשים לאורך החורף, מניחה שכולכן נתקלתן בגרסא של השמלה: סריג ארוך יותר מחולצה, שמאפשר ללבוש מתחת מכנסיים מבלי שזה ייראה מאולץ. גם חם, גם נוח וגם תקצרו מחמאות.

שמלת סריג

שמלת סריג צילום: Nesolenaya Alexandra,Shutterstock

ג'קט גדול

בכל מקרה בחורף כולנו לובשות ג'קטים גדולים מעל החולצה שלנו, אז המלצה שלי: ג'קט עם סיומת ארוכה שמגיעה עד אמצע הרגל ישתלב מעולה עם מכנס למטה. תסגרו את הכפתורים של הג'קט ויש לכם את הלוק האידילי ליום חורפי.

ג

ג'קט גדול צילום: Maria Markevich,Shutterstock