יעל שלביה: "כשאני לובשת חצאית זה מחזיר אותי וזה קשה לי"

יעל שלביה מדברת על הקולקציה החדשה שעיצבה בשיתוף פעולה עם "רנואר", חוזרת לפעם הראשונה שבחרה להגיע עם מכנסיים למפגש עם החברות מהאולפנה ומסבירה למה אין חצאיות בקולקציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 11:26 ל באב התשפג

יעל שלביה: "כשאני לובשת חצאית זה מחזיר אותי וזה קשה לי"
יעל שלביה, צילום: טל עבודי

יעל שלביה היא אחת הדוגמניות המסוקרות ביותר בארץ. לא רק בגלל הקמפיינים הגדולים שהיא קוטפת בזה אחר זה, אלא גם בשל הזוגיות הנוצצת עם הזמר המצליח עומר אדם והרקע הדתי והמסקרן ממנו הגיעה. כעת היא מדברת על הכל בראיון חשוף עם ערן סוויסה ב"ישראל היום".

"התגובה של החברות מהאולפנה הייתה כל כך מוזרה"

אחת החברות הגדולות איתן שלביה מזוהה היא "רנואר". לאחרונה היא לקחה את תפקיד הפרזנטורית צעד אחד קדימה, ועיצבה בעצמה קולקציית ג'ינסים שמוצעת בחנויות. כשנשאלה האם גם כדתייה אהבה ג'ינסים, היא השיבה, "זה יישמע דרמטי, אבל מי שעברה את זה יכולה להזדהות איתי. כנערה תמיד הייתי הולכת עם חצאיות, ומכנסי ג'ינס היו הצעד הראשון בהתפתחות שלי. כשהייתי בת 12 קיבלתי מכנסי ג'ינס והייתי הולכת למקומות שהם לא מסגרות שקשורות לבית הספר, עד שיום אחד החלטתי ללבוש את הג'ינס למפגש עם החברות מהאולפנה".

התגובה של החברות תפסה את שלביה לא מוכנה. "הן לא צחקו עלי או כעסו עלי, אבל התגובה שלהן היתה מוזרה, ובגלל התגובה הפסקתי ללבוש מכנסיים לתקופה מסוימת". למרות הרקע הדתי, בקולקציה החדשה של שלביה אין חצאיות ג'ינס. "קיבלתי הרבה תגובות למה לא עיצבתי חצאיות ארוכות", שיתפה, "ואני לא אנטי, אבל כשאני לובשת חצאית זה מחזיר אותי וזה קצת קשה לי. אני כן קצת מצטערת שלא עשיתי, אבל אולי אעשה משהו בהמשך שהוא שילוב של צניעות וסטייל".