לוחם במילואים פרסם פוסט בקבוצת מתולתלות בפייסבוק: "נתקע לי בקסדה"

עידן טל, לוחם הנדסה קרבית שמשרת במילואים, נתקל בבעיה עם השיער המתולתל מתחת לקסדה ופנה בבקשה לעזרה בקבוצת "מתולתלות" בפייסבוק: "אני בדילמה ענקית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 11:49 ה בטבת התשפד

לוחם במילואים פרסם פוסט בקבוצת מתולתלות בפייסבוק: "נתקע לי בקסדה"
חיילים עם קסדות. למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במיוחד במילואים, שיער מתולתל הוא לא בעיה רק של בנות. עידן טל, לוחם הנדסה קרבית שמשרת במילואים, הוא גם גבר מתולתל מאוד. כשנתקל בבעיה עם השיער, הוא החליט לפנות לקבוצת "מתולתלות" בפייסבוק ולבקש עצות. "היי מתולתלות, אני בדילמה ענקית", פתח את הפוסט, "אני לוחם במילואים ואני פשוט סובל עם השיער".

לוחם במילואים ביקש עזרה: "קוקו מאחור נתקע לי בשכפ"ץ"

טל הסביר לחברות הקבוצה שהשיער מתקשה כמו אבן אחרי זמן רב בלי מקלחת, ונתקע לו בקליפסים של הקסדה. "אם אני אוסף אותו טוב טוב למעלה זה מפריע לי לעטות את הקסדה, וקוקו מאחור נתקע לי בשכפ"ץ ובווסט ודוחף לי את הראש קדימה. אני ממש שוקל להסתפר, אבל כמובן שאני סופר מתבאס להוריד שיער שאני מגדל כבר שנתיים ומשהו. יש לכן אולי טיפים רלוונטיים? אני נגביסט, אז הקסדה שלי כבדה עם האמצעי לראיית לילה".

פתרונות לשיער מתולתל במילואים

חברות הקבוצה נתרמו לעזור מיד ובהתלהבות, והציעו ללוחם שלל פתרונות, ביניהן: לקלוע צמת שורש אחרי המקלחת, לקלוע צמות צמודות בכל הראש, לאסוף את השיער בבנדנה או בכובע רחצה ולהשתמש בקרם לריכוך השיער. יש כאלה שתמכו גם באפשרות שהעלה בעצמו, להסתפר, והבטיחו שהשיער יגדל מחדש אחרי המלחמה.