כזה עוד לא שמענו: הלוחם לשעבר שעושה לק ג'ל לחיילות

אלי דהן לא יכול היה לחזור לתפקידו כלוחם בכפיר, אז החליט לתרום למלחמה בדרך אחרת: מדי יום הוא מסתובב בבסיסים ומרכזי מפונים ברחבי הארץ ומפנק את הנשים והחיילות בלק ג'ל בחינם

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 15:32 ו בכסלו התשפד

כזה עוד לא שמענו: הלוחם לשעבר שעושה לק ג'ל לחיילות
לק ג'ל לתושבות העוטף, צילום: באדיבות משרד הדוברת

ביום-יום אלי דהן, בן 25 מחדרה, הוא אלונקאי במרכז הרפואי הלל יפה. אלא שבין משמרת למשמרת דהן מתעסק בקוסמטיקה ומורח לק ג'ל לנשים מעוטות יכולת, חד הוריות ואחרות, הכל בהתנדבות. בשירותו הצבאי שימש דהן כלוחם ביחידת כפיר, אך בשנת 2018 נפצע ברגליו במהלך פעילות מבצעית ומאז הוגדר כנכה צה"ל.

"ביקרתי כבר במספר מלונות ובסיסים צבאיים ומרחתי לק לחיילות"

על אף המגבלה של דהן, היה חשוב לו לתרום למלחמה בדרך משלו. בין המשמרות במרכז הרפואי, שם הוא ממשיך לעבוד כאלונקאי, הוא מסתובב בין מרכזי הפינוי של תושבי הדרום ובבסיסים צבאיים, שם הוא מפנק את החיילות או הנשים המפונות בלק ג'ל בחינם. "מאז פרוץ המלחמה, אני משתדל לעבור ממקום למקום בו משתכנות משפחות מהדרום והעוטף שפונו מבתיהם כדי לנסות ולהעלות חיוך ולרומם את מצב הרוח", סיפר דהן, "ביקרתי כבר במספר מלונות ובסיסים צבאיים ומרחתי לק לחיילות, לוחמות מג"ב וכוחות הביטחון ונשים שלצערנו איבדו את בעליהן ו/או שבני זוגן נחטפו. התגובות והכרת התודה שלהן מחממות לי את הלב".

אלי דהן

אלי דהן צילום: באדיבות משרד הדוברת

דהן הגיע לתחום הקוסמטיקה לאחר שבת זוגו לשעבר הייתה אלרגית לאקריל והוא חקר את הנושא לעומק, התאהב במקצוע ועבר הכשרה מקצועית במריחת לק ג'ל. "חשוב לי לתרום את חלקי בכל דבר שרק אפשר", הודה, "בין אם בבית החולים כדי לתגבר את מערך האבטחה ובין אם כדי להעלות חיוך לאותן נשים שחרב עליהן עולמן. אני שומע מדי יום סיפורים קשים וכואבים, ומנסה בדרכי שלי לחזק אותן כמה שאני יכול".