צנועה מתמיד: נסיכת דנמרק בלוק של שמחת תורה בבית כנסת

נסיכת דנמרק התלבשה בחגיגיות מתונה ולפי כל כללי צניעות, ולמרות שעשתה את זה טוב - הזכירה לנו יותר את יום הזיכרון מאשר את שמחת תורה | בכל זאת: זה מה שכדאי ללמוד מהלוק שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/23 21:16 טו בתשרי התשפד

צנועה מתמיד: נסיכת דנמרק בלוק של שמחת תורה בבית כנסת
הנסיכה מארי, צילום: shutterstock

נדמה שלנסיכות האירופאיות בימינו יש שני תפקידים עיקריים - להתלבש יפה ולהופיע לכנסים ואירועים לאומיים. מארי, נסיכת דנמרק ללא ספק מילאה היום (שבת) היטב את תפקידה השני, כשהשתתפה בכנס סוציאלי סביב דיור ציבורי. אולם למרות שבדרך כלל היא נחשבת לדוגמא ומופת לאופנתיות מלכותית ומוקפדת, הפעם היא פספסה.

לוק שבמקרה הטוב ניתן לראות בשמחת תורה בעזרת הנשים

עם חולצה לבנה מוכנסת בתוך חצאית פעמון שחורה, דגמנה הנסיכה לוק שבמקרה הטוב ניתן לראות בשמחת תורה בעזרת הנשים בבית הכנסת, ובמקרה הגרוע בטקס יום הזיכרון באולפנה, כשזר הפרחים בו היא אוחזת מזכיר יותר את הר הרצל מאשר חתונה.

יחד עם זאת נציין לטובה כי למרות שלא מדובר בלוק מקורי או מעורר השראה - הביצוע היה מושלם. בחירתה האופנתית להכניס את החולצה לתוך החצאית הדגישה את גזרתה ואת קו המותן בצורה מחמיאה ואלגנטית. גם זוג עגילי הפנינה שענדה הלמו את המראה הכללי של הנסיכה. בסופו של דבר, מנקודת מבט רחבה על האירוע בו השתתפה, מארי הצליחה להתלבש בצורה ראויה ולהוכיח שגם לוק פשוט ונדוש אפשר ללבוש היטב.