יפה בלבן: השמלה הצנועה של נסיכת דנמרק היא כל מה שאת צריכה לחגים

נסיכת הכתר בדנמרק, מרי, הגיעה לפתיחת מרכז שכול חדש כשהיא לבושה בשמלה לבנה עם פסים אפורים דקים. הלוק הצנוע מצטיין בזכות הגזרה המחמיאה, הפתח והשרוולים האווריריים - אל תוותרי על עגילי הפנינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 17:17 ו באלול התשפג

יפה בלבן: השמלה הצנועה של נסיכת דנמרק היא כל מה שאת צריכה לחגים
מרי, נסיכת דנמרק, צילום: shutterstock

אנחנו אמנם רק בתחילתו של חודש אלול, אך תקופת החגים הולכת ומתקרבת, ואיתה החיפושים אחר השמלה המושלמת לכל חג. אפשר כמובן להסתובב בחנויות במשך שעות ולגלול באתרי הקניות, אבל לנו יש רעיון טוב יותר: למה לא לשאוב השראה מהנסיכות הכי אופנתיות?

השבוע נסיכת הכתר בדנמרק, מרי, הגיעה לפתיחת מרכז שכול חדש מתוקף תפקידה כפטרונית המרכז הלאומי לשכול. הנסיכה, כמו נסיכות ומלכות רבות ברחבי העולם - ביניהן קייט מידלטון הידועה בסטייל הייחודי שלה - הגיעה עם לוק מלכותי ואופנתי במיוחד. כראוי לאירוע שסובב סביב שכול, מרי הקפידה שלא להשתמש בצבעים עזים ועשתה בחירה נבונה כשהלכה על הצבע הלבן, עם פסים אפורים ודקיקים לאורך השמלה.

הלוק הצנוע של נסיכת דנמרק

השמלה מצטיינת בעיקר בזכות פתח הוי, שלא פתוח מדי, השרוולים האווריריים והגזרה המחמיאה. הנסיכה השכילה לשלב חגורה דקה וחומה שמקפיצה את הלוק בכמה רמות, לצד תיק בצבע חום תואם. את נעלי העקב בצבע ניוד היינו מחליפים בצבע אחר, אך בשום אופן לא מוותרים על עגילי הפנינה. עם שמלה מרשת האופנה "MORTENUSSING" הצליחה הנסיכה ליצור לוק מושלם לחג.