כל פעם מחדש: קייט מידלטון יודעת בדיוק מה מתאים לגזרה שלה

קייט מידלטון הגיעה לאירוע להנצחת חייה של המלכה אליזבת' השנייה כשהיא לבושה בשמלה חלקה עם אביזרים תואמים. לכאורה, לוק פשוט ולא ייחודי, אך הגדולה של מידלטון היא היכולת להתאים עבורה את הגזרה המדויקת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 13:19 כד באלול התשפג

כל פעם מחדש: קייט מידלטון יודעת בדיוק מה מתאים לגזרה שלה
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

הלוקים של קייט מידלטון לא מורכבים בהכרח מפריטי לבוש עוצרי נשימה או אקססוריז שטרם ראינו. הגדולה האמיתית של הנסיכה מוויילס היא לא מה שהיא לובשת, אלא איך. למידלטון יש יכולת להתאים לעצמה לוקים שיחמיאו לגזרתה בצורה המדויקת ביותר ולשלב עימם אביזרים מתאימים, שלא בהכרח יתאימו לכל נסיכה.

קייט מידלטון יודעת לבחור את הפריטים המותאמים בדיוק בשבילה

הפעם הנסיכה הגיעה לאירוע להנצחת חייה של הוד מלכותה המנוחה, המלכה אליזבת' השנייה, בקתדרלת סנט דיווידס. מידלטון בחרה בשמלה בצבע בורדו-סגול, לכאורה פשוטה וחלקה, מלבד סגירת המעטפת שלה. אלא שהשמלה הזו מותאמת לגזרה של הנסיכה בצורה מושלמת, עם הסוגר בעל האבזמים שממוקם בדיוק במותן ומחמיא למידלטון מאוד.

כראוי למעמד המכובד, הנסיכה חבשה כובע בצבע תואם לשמלה, כך שלא יגנוב יותר מדי תשומת לב. גם העקבים שנקנו במותג העל "Gianvito Rossi" בעלות אותו הצבע, וכך גם תיק הצד מ"Mulberry". בלי הרבה מאמץ ובלי שילובי צבעים, מידלטון יצרה לוק אסתטי ומותאם בדיוק עבורה.