קייט מידלטון בשני לוקים ירוקים: אחד מושלם, השני בנאלי

הנסיכה האופנתית הגיעה לשני משחקי "ווימבלדון", לגברים ולנשים. בשניהם היא הופיעה עם לוקים בצבע ירוק, אך שונים לגמרי - אחד הצליח לגנוב את ההצגה, את השני כבר ראינו לא מעט

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/07/23 14:23 א באב התשפג

קייט מידלטון בשני לוקים ירוקים: אחד מושלם, השני בנאלי
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

השבוע התקיימו משחקי "ווימבלדון". בין האוהדים הרבים שהגיעו לצפות ולתמוך, בלטה הדוכסית מווילס, קייט מידלטון, שמגיעה לטורניר מדי שנה באופן קבוע. קייט כידוע לא עושה אפליות, ולכן הקפידה להגיע גם לגמר משחק הנשים וגם לגברים. לשני המשחקים הגיעה הנסיכה עם לוקים בצבע ירוק, אך שניהם שונים לגמרי.

השמלה לא משעממת בזכות המרקמים

על הלוק הראשון, איתו הגיעה למשחק הנשים, אין לנו מילה אחת רעה לומר. הגוון הירוק מחמיא לקייט, כמו גם הגזרה ואורך השמלה. למרות שמדובר בצבע אחיד, הלוק לא משעמם בעיקר בזכות המרקמים המגוונים. החולצה הסרוגה והמכופתרת, המלווה בצווארון ודמויי כיסים, שונה לגמרי מחצאית הפליסה. הן אמנם חולקות צבע וגזרה, ומשתלבות נהדר יחד, אך יוצרות טוויסט מעניין בשילוב עם החגורה הדקה והעדינה.

שמלה מחמיאה אך בנאלית

הלוק השני, לעומת זאת, קצת יותר בנאלי. אין ספק שגם השמלה הירוקה, הכהה יותר והצמודה מחמיאה מאוד לגזרה הדקה של הנסיכה, בשילוב עם נעלי עקב בצבע ניוד. עם זאת, לא מדובר בשמלה חד פעמית מעוררת התפעלות, כזו שעוד לא ראינו. יכול להיות שאם זו הייתה נסיכה אחרת היינו סולחים בקלות, אך מקייט מידלטון הציפיות גבוהות עוד יותר.