עובר מסך עקיבא נוביק חושף: כך מונעים תאונה אופנתית על המסך

בכל יום מופיעים על המסך שלנו מגישי תכניות וחדשות רבים, אך איך מצליחים למנוע תאונה אופנתית של התנגשות צבעים על המסך? עקיבא נוביק מפרסם בחשבון האינסטגרם שלו סוף לתעלומה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/08/23 12:00 כ באב התשפג

עקיבא נוביק חושף: כך מונעים תאונה אופנתית על המסך
כאן 11, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בכל יום מופיעים על המסך שלנו מגישי תכניות וחדשות רבים. כל אחד מהם משקיע בלוק מכובד ומתאים למעמד, כזה שישתלב עם רקע האולפן וגם יחמיא למצולם. חשבתם פעם איך בערוצים השונים למנוע תאונות אופנתיות למיניהן? קשת הצבעים אינה רחבה כל כך, ומגישים שונים עלולים להגיע באותו הצבע וליצור תמונת אולפן מגוחכת. או גרוע מכך, ללבוש צבעים שלא משתלבים יחד ולפגוע באסתטיות של התכנית.

כך מונעים תאונת אופנה על המסך

עקיבא נוביק החליט לענות על השאלה שמטרידה צופים רבים, וחשף בחשבון האינסטגרם שלו את הפיתרון לבעיה. בכל יום צוות הביוטי של כאן 11 מכין רשימה ובה מפורטים הלוקים של המגישים השונים. היום, לדוגמה, מאיה ראכלין תלבש כחול רויאל, מיכל רבינוביץ' תהיה עם ז'קט שחור ועקיבא עם חולצה כחולה ססגונית.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

התקרית האופנתית של עקיבא נוביק

למרות ההשקעה של צוות הביוטי, יש תאונות אופנתיות שגם הם לא מצליחים למנוע. המרואיינים המגיעים לתכניות בוחרים את התלבושות שלהם בעצמם, וכך קרה שאתמול בלילה נוביק נתקל במרואיין שהגיע גם הוא, ממש בטעות, בחולצה כחולה ססגונית. מה הסיכוי?

עקיבא נוביק מסר: "ההלבשה בכאן חדשות מנוהלת על ידי הסטייליסטית הראשית דניאלה שנברון, ואינני רשאי להתראיין בנושאי הופעה ולבוש ללא אישור ממנה".

צילום: כאן 11