לא צריך לחכות: כך תסתפרו בעצמכם בסיום תשעת הימים

במקום לחכות בתור הארוך במספרה בסיום תשעת הימים, מותג הטיפוח רמינגטון הכין עבורכם מדריך שיעזור לכם להסתפר בבית לגמרי בעצמכם, עם תוצאה לא פחות טובה מזו של הספר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 10:46 ח באב התשפג

לא צריך לחכות: כך תסתפרו בעצמכם בסיום תשעת הימים
צילום: shutterstock

בין האיסורים הרבים בימי בין המיצרים, מי"ז בתמוז ועד תשעה באב, חל איסור על גברים להסתפר או להתגלח. בכל שנה, יום לאחר הצום, המספרות מתמלאות בגברים דתיים ששואפים לחזור לתספורת האהובה ולהיפטר מהאבל. כדי להימנע מתורים ארוכים אצל הספר או לדחות את התספורת ביום, מותג טיפוח השיער רמינגטון המיובא בבלעדיות על ידי שריג אלקטריק מעניק לכם מדריך שילמד אתכם איך להסתפר בעצמכם.

1. להכין את השטח

כצעד ראשון כדאי לבחור חלל נוח שיאפשר לכם מרווח עבודה. שימו לכם מראה גדולה מספיק כדי לקבל פידבק ראוי שיקל על מלאכת התספורת, בחרו את הכלים איתם אתם צפויים לעשות שימוש וזכרו להתאזר בסבלנות, לפחות בפעם הראשונה שתבצעו את התספורת.

2. לבחור את התספורת עליכם

גם בבית, כמו אצל הספר שלכם, אתם יכולים לעצב לכם את התספורת הרצויה והמועדפת עליכם. כמובן שחלק מהסגנונות יהיו קלים יותר לביצוע מאחרים, אך בעזרת מכונת גילוח מקצועית ואיכותית בעלת עוצמת טורבו אוטומטי תוכלו להשיג את המראה שתרצו ללא מאמץ רב.

3. בחרו מכונת התספורת מתאימה

חשוב לתת את הדעת בבחירה של מכונת תספורת שתהיה יעילה ועוצמתית, כמו עם חיי סוללה ארוכים, וגם שתהיה קלה לניקוי בסיום התספורת. כדאי לשים דגש על מכונת תספורת בעלת להבים שאינם נשחקים במהרה או כאלה מדויקים שיודעים להשחיז את עצמם, מה שיאפשר לכם חיסכון עבודה רב.

צילום: יחצ

4. הכינו את הקרקע

להבדיל מביקור אצל הספר שלכם, שבו התרגלתם לחומרי עיצוב למיניהם ושיער רטוב כחלק מההכנה לקראת התספורת, בבית כדאי כדאי לחפוף את השיער, לייבש אותו היטב לפני התספורת ולסדר אותו כפי שאתם רגילים לעשות ביום יום.

5. להתחיל גבוה ולהנמיך

חשוב להתחיל עם בחירת מספר גבוה יחסית במכונת התספורת, כך נשאיר לעצמנו מרווח תיקונים במקרה הצורך. יש להתחיל את התספורת באזור הטבעת האמצעית של הראש, המקיפה את הראש מצד לצד מספר ס"מ מעל העורף, כשהמכונה תהיה מכוונת למספר 2 או 1. לאחר מכן תעלו עוד מספר אחד במכונה ותספרו את הטבעת שמעל לטבעת שסיפרנו קודם.

לאחר שתי טבעות הראש שסיפרנו, יש להוריד את המספר במכונה לשלבים הנמוכים ולספר מהפאות כלפי מעלה לטבעת הראשונה, הנמוכה יותר, כשאנחנו מרחיקים את המכונה ככל שאנחנו עולים.

6. סידור ויישור קו הצוואר והעורף

יש להחזיק את המסרק בצורה מאוזנת, מקביל לרצפה, ולדרג את השיער בעזרת מספריים עד שהוא משתלב בצורה חלקה עם השיער מלמעלה. לסיום, אל תשכחו לסדר וליישר את קו הצוואר והעורף. העבירו את מכונת התספורת למספר הקטן ביותר ובצעו את הפעולה במקומות הרצויים בקו ישר ואחיד.

חשוב לעבוד בסבלנות ולקצר את האורך באופן הדרגתי, כך תתקרבו באופן מדויק ובטוח יותר לעבר המראה שאתם רוצים להשיג. זכרו לעצור אחרי כל חלק בראש שסיפרתם ולבחון אותו עם מראה מכמה זוויות ככל הניתן, לפני שאתם ממשיכים לחלק הבא.