אופנה מלכותית רק קייט מידלטון יכולה: לא האמנו שאפשר להיראות כך בג'קט ירוק

הנסיכה האופנתית מצליחה לעשות זאת שוב ולגרום לנו לחמוד את הז'קט שלה. באמצעות צבע אמיץ, גזרה שיכולה להחמיא לכל אחת וטוויסט מעניין בכפתורים, הז'קט של קייט מידלטון בדרך להפוך לטרנד של הקיץ

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 05/07/23 14:42 טז בתמוז התשפג

רק קייט מידלטון יכולה: לא האמנו שאפשר להיראות כך בג'קט ירוק
ג'קט ירוק, רק קייט יכולה, צילום: shutterstock

קייט מידלטון, הדוכסית האופנתית מווילס, קובעת את צבעי הקיץ. היא לא מחכה שיגידו לה מה טרנדי, היא זו שהופכת בגדים לטרנדים. הפעם הנסיכה החליטה להשיק צבע מרענן ומפתיע: ירוק מנטה. במחשבה ראשונה זה נשמע כמו הדרך לתאונה אופנתית, אבל כשמדובר בקייט מידלטון ברור שהיא תדע לעשות את זה נכון ולגרום לנו לרצות לקנות את הז'קט הזה, ודחוף.

צבע אמיץ, גזרה מחמיאה וטוויסט מעניין: הז'קט הירוק של קייט מידלטון

הז'קט הירוק של קייט מידלטון מצטיין בגלל כל כך הרבה סיבות. הראשונה היא הבחירה האמיצה בצבע שמחמיא לגוון העור של קייט ומשתלב עם חצאית הפליסה הלבנה ונעלי העקב הלבנות. הסיבה העיקרית היא הגזרה המחמיאה של הז'קט שלא מתיישר לצידי הגוף אלא נצמד לקימורי הגוף של הנסיכה ומדגיש בעיקר את אזור המותן, וכך יכול להחמיא כמעט לכל אחת.

גם הטוויסט בעיצוב האלכסוני, בכפתורים המעט מבולגנים שזזים הצידה בסיום הז'קט והכיסים הממקומים בתחתית ולא למעלה, הופכים אותו לייחודי ולא דומה לאף ז'קט אחד. הצווארון הלבן אמנם לא מזיק ללוק או גורע ממנו, ומצליח להשתלב עם שאר הפריטים שהוסיפה, אך בכל זאת היינו מעדיפים לוותר עליו. חדי העין ישימו לב גם לכפתורים הקטנטנים על השרוול, שמוסיפים עוד טוויסט מעניין. ואם אתן מעוניינות לאמץ אחד כזה, הנסיכה קנתה את הז'קט ב"Balmain".