איך היא עושה את זה? קייט מידלטון הופכת שמלה סתמית להצלחה מסחררת

לכאורה התנאים היו רעתה, השמלה פלקטית עם חלק תחתון שמתאים לדודה המתאמצת במשפחה, אבל קייט מידלטון כרגיל, הופכת את הלימון ללימונדה. בסוף יצא לה לוק ורוד, מדוייק וקלאסי

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 10:06 י בתמוז התשפג

איך היא עושה את זה? קייט מידלטון הופכת שמלה סתמית להצלחה מסחררת
צילום: shutterstock

נתחיל מהסוף, כבר היו לקייט מידלטון לוקים מוצלחים יותר, כאלה שהם באמת ברמה הגבוהה ביותר שעולם האופנה יכול להציע. הפעם אמנם לא מדובר בלוק שכזה, אך מדובר בלוק שבקלות יכול היה להיגמר באסון אופנתי אבל קייט כמו קייט, יודעת לקחת נתונים בינוניים ולהפוך אותם להצלחה מסחחרת. ומה בסוף? בסוף יצא לה לוק קלאסי ומדוייק ומלא בחן.

חצאית בגובה שלושת רבעים משעממת להפליא

הנתונים של השמלה הוורודה שלבשה קייט לא היו טובים מלכתחילה, אם על החלק העליון שכלל כתפיות קלות, צווארון סיני ובעיקר - הכפתורים המסוגננים, עוד היה אפשר להבליג, הרי שהחלק התחתון של השמלה היה מתחת לכל ביקורת. מדובר במעין חצאית המחוברת לחלק העליון עם חגורה בצבע תואם, החצאית עצמה בגובה שלושת רבעים משעממת להפליא. היא כל כך משעממת שאם היא הייתה משווקת כחצאית בלבד, הייתה מגיעה במקרה הטוב למלתחה של הדודה המתלהבת מהאירועים המשפחתיים.

נוכחות שקטה אך משמעותית

אבל קייט כמו קייט, עושה את זה נכון ומשלימה לוק קלאסי ביותר. צריך לציין את הבחירה בנעלי עקב לבנות שתורמות שני דברים חשובים: הגבהה משמעותית שמשפרת את תנאי החצאית, והשתלבות מושלמת עם הצבע הוורוד העדין של השמלה, שמייצרות נוכחות שקטה אך משמעותית.