לובשים פוליטיקה תיאום מראש או צירוף מקרים? שתי חברות הכנסת נצפו עם אותו הלוק

חברות הכנסת מרשימת "יש עתיד", דבי ביטון ומטי צרפתי הרכבי, נצפו במליאת הכנסת זו לצד זו כשהן לובשות לוק זהה לחלוטין. כנראה שבעלי דעה פוליטית זהה חולקים גם טעם זהה בבגדים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/07/23 17:18 טו בתמוז התשפג

תיאום מראש או צירוף מקרים? שתי חברות הכנסת נצפו עם אותו הלוק
דבי ביטון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הנוכחים במליאת הכנסת ודאי הופתעו לראות את שתי חברות הכנסת מרשימת "יש עתיד", דבי ביטון ומטי צרפתי הרכבי, יושבות זו לצד זו במליאה. לא בגלל שקיים סכסוך חלילה בין השתיים, אלא בגלל העובדה ששתיהן הגיעו עם אותו הלוק בדיוק. לא ברור אם מדובר בצירוף מקרים או בתיאום מראש, אבל ביטון וצרפתי הרכבי נצפו כששתיהן עם חולצה כתומה בעלת אותו הגוון, ועליה ג'קט לבן מחוייט.

הלוקים זהים כל כך ששאלת "מי עשתה את זה טוב יותר" כנראה לא רלוונטית במקרה הזה. אין לנו ביקורת כלפי הבחירה האופנתית, כנראה שבעלי דעה פוליטית זהה חולקים גם טעם זהה בבגדים, אך חברות הכנסת בהחלט יכלו להימנע מאי נעימות אם היו בוחרות, בסך הכל, לא לשבת אחת ליד השנייה ולהדגיש את הכתום הזוהר.

צילום: צילום מסך ערוץ הכנסת

"רחם להשכרה": האמירה המקוממת של חברת הכנסת על הנשים החרדיות

זו לא הפעם הראשונה שחברת הכנסת דבי ביטון מצליחה לעורר עניין במליאה. בועדת חוקה של הכנסת שהתכנסה בשבוע שעבר ודנה בחוק הרבנות הראשית, דיבר חבר הכנסת גלעד קריב על מעמדן של נשים חרדיות בציבוריות הישראלית ואמר כי, "עולם התורה חי על יציאתן של נשים חרדיות לשוק העבודה, אבל חס וחלילה שתהיה חברת מועצה מקומית חרדית". חברת הכנסת דבי ביטון מיש עתיד התפרצה לדברים וזרקה בהערת אגב: "רחם להשכרה". דבריה עוררו סערה ברשתות החברתיות ודרישה להתנצלות מצידה.