לובשים פוליטיקה השביס שהביס: סטרוק שינתה את פריט הלבוש המיתולוגי - זה השתלם?

במשך שנים הסתובבה השרה אורית סטרוק עם מטפחת צבעונית בעלת קשירה נמוכה. בתקופה האחרונה כך שמנו לב, שינתה השרה סטייל ועברה לשביס מוקפד המשווה לה מראה מכובד הרבה יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 14:37 ז בתמוז התשפג

השביס שהביס: סטרוק שינתה את פריט הלבוש המיתולוגי - זה השתלם?
סטרוק, שינתה תפקיד, שינתה לוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ייתכן ושמתם לב, משהו בשרה אורית סטרוק השתנה. אנחנו לא מדברים על דעותיה הפוליטיות, לא על האמירות השונות בשיח התקשורתי, גם לא מדובר בטון הדיבור או באידיאולוגיה של השרה, אנחנו מדברים כמובן על הלוק האופנתי.

כיסוי הראש החדש

כן כן, מי שנתקלה בשרה סטרוק בתקופה האחרונה ודאי יכולה הייתה לשים לב שמשהו השתנה בטעם האופנתי שלה ובעיקר בכיסוי הראש. במשך שנים, הסתובבה השרה סטרוק עם מטפחת בצבעים משתנים בעלת קשירה נמוכה ויתרת בד משתפלת, אבל המטפחת הזו כך נראה, עברה להיות היסטוריה ישנה.

אורית סטרוק מאשימה את גנץ במצב הביטחוני

השרה אורית סטרוק, כיסוי ראש חדש.  צילום: חדשות כיפה

בשבועות האחרונים, החלה השרה להסתובב עם כיסוי ראש שונה בתכלית. מדובר במעין שביס אותו לובשת השרה, עם קשירה גבוהה, אחד כזה שמקיף את הראש. המראה החדש של סטרוק אולי מותאם להיותה שרה בישראל, שהרי הוא מעניק לה מראה בעל נוכחות שונה ומשדר מכובדות.

סטרוק על השטיח האדום, ג

סטרוק על השטיח האדום, ג'קטים עזי צבעים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השינוי לא נגמר רק בכיסוי הראש

השינוי בלוק של השרה לא נגמר רק בכיסוי הראש המוקפד. בתקופה האחרונה ניתן לראות כי השרה, שבתקופתה כפעילה פוליטית הייתה לבושה בפשטות יחסית, השתדרגה בכל ההיבטים האופנתיים עם ג'קטים עזי צבעים ושמלות מקסי שבהחלט משדרגים את הלוק האופנתי של השרה. 

סטרוק, שינתה לוק

סטרוק, שינתה לוק צילום: Olivier Fitoussi/Flash90