הלוק הצנוע של קורין גדעון היה מושלם - אם לא טעות אחת קטנה

קורין גדעון התייצבה בלוק תכלת בוהק בחתונה של קרוב משפחתה החרדי - והצליחה לשמור על סטייל וצניעות במקביל. רק חבל ששכחה להכין את השמלה מראש לאירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 14:48 יא בתמוז התשפג

הלוק הצנוע של קורין גדעון היה מושלם - אם לא טעות אחת קטנה
קורין גדעון, צילום: באדיבות המצולמת

המנחה ואושיית הרשת קורין גדעון חגגה אתמול (ה') את חתונתו של האחיין שלה, צביקי, בן אחותו של בעלה. כידוע בעלה חילי הוא בן למשפחה חרדית, ובהתאם לכך הצטיידה קורין בשמלה כחולה בוהקת, שעומדת בכל גדרי הצניעות.

בעוד בנות דתיות מבית מכירות את המגוון שיש בשוק ויודעות מראש מהי הגזרה שהכי תחמיא לגופן, עבור בחורה חילונית, שרגילה להתלבש באופן חשוף - לא תמיד קל למצוא לוקים שתואמים את הקו האופנתי ונרשמו לא מעט תאונות אופנתיות כתוצאה מכך. אולם ללא ספק קורין צלחה את האתגר, חוץ מפרט אחד קטנטן. 

קורין גדעון

קורין גדעון צילום: באדיבות המצולמות

גדעון בחרה בנעלי עקב חומות ולא בולטות, החלטה נבונה בהתחשב בצבע הדומיננטי של השמלה

אושיית הרשת הגיעה לחתונה לבושה בשמלה דמוית סאטן בצבע תכלת מסנוור, עם שרוולים ארוכים ושסע אלגנטי מעל הברך עם שדרוג מיוחד: ניתן לכוונן אותו בהתאם לאורך הרצוי. השמלה מדגם  "Diana Dress - Turquoise" נרכשה בחנות "mother of all". כדי להשלים את המראה, גדעון בחרה בנעלי עקב חומות ולא בולטות, החלטה נבונה בהתחשב בצבע הדומיננטי של השמלה, וצרפה ארנק יד כחול תואם. 

ובכל זאת יש חסרון אחד בלוק הזה - שייתכן שמי שלא מתמודדת עם בגדים עמוסי בד ביומיום לא נתקלת בו בדרך כלל. בדים דמויי סאטן נוטים להתקמט בקלות, ודורשים גיהוץ רציני לפני האירוע, אחרת המראה עלול לצאת מרושל והאפקט הבוהק של הבד מתפספס לחלוטין. נראה כי גדעון פחות נערכה לכך, וזה ללא ספק פוגם בהופעה. 

קורין גדעון

קורין גדעון צילום: באדיבות המצולמת