קורין גדעון מתמוגגת: "הוא מהמם ובאמת עושה קידוש השם"

כמו רבים שכבר התלהבו מדמותו של יענקי, הדייר החרדי באח הגדול, גם אשת הטלוויזיה קורין גדעון הביעה דעתה על מתמודד האח הגדול ואמרה: "מנפצים סטיגמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/23 23:50 ה בתמוז התשפג

קורין גדעון מתמוגגת: "הוא מהמם ובאמת עושה קידוש השם"
קורין גדעון דומעת, צילום: אור גפן

יענקי, הדייר החרדי באח הגדול, ניפץ כבר לא מעט סטיגמות על העולם החרדי. הדייר הבולט בתוכנית האח הגדול, צבר לא מעט אוהדים עם התנהגותו האדיבה והמכילה בבית. אבל זרם התומכים אינו נגמר ועתה גם אשת התקשורת קורין גדעון מצטרפת לאוהדיו הרבים.

גדעון, נשאלה בעמוד האינסטגרם שלה מה היא חושבת על הדייר החרדי וענתה: "הוא מהמם ובאמת עושה קידוש השם". גדעון, הנשואה לאדם שהגיע מבית חרדי וידוע בדעותיה החיוביות על העולם החרדי הוסיפה: "אני כל כך שמחה שרואים בפלטפורמה הזאת חרדי כמו הרוב המוחלט של החרדים בטלוויזיה ומנפצים סטיגמות".

קורין וחילי נפגשים עם הרב לאו

קורין וחילי נפגשים עם הרב לאו, אובת את הציבור החרדי. צילום: אור גפן

יענקי החליט לדבר

הדחתו של הדייר עידן מורד מבית האח הגדול הצליחה להכעיס את יענקי גולדהבר, שעד אז השתדל לשמור על זכות השתיקה. במהלך ארוחה עם דיירי הבית הוא החליט לשתף את תחושותיו מולם. "אני מאוד כועס עכשיו", הודה הדייר החרדי. גולדהבר טען שהמודח הטרי עבר התעללות קשה בבית האח, והפך מאדם חזק למושא להתעללות נוראית. "אני לא מדבר פה על אף אחד באופן אישי", יענקי הבהיר, "אני עשיתי עם עצמי מחשבה עמוקה מה אני יכול לעשות בשבילו ואני רוצה שכל אחד ואחת יעשו פה חשבון נפש".