אחת ולתמיד: זו המשמעות של הנקודה הירוקה בשורש

חברת "שורש" החליטה לשים סוף לשאלה שמטרידה את הציבור הרחב שמרבה לטייל עם סנדלי השורש בימי הקיץ החמים: מה משמעות הנקודה הירוקה בתחתית הסנדל והאם היא מעידה על טיבו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 12:14 י בתמוז התשפג

אחת ולתמיד: זו המשמעות של הנקודה הירוקה בשורש
סנדלי שורש, צילום: shutterstock

אם אתם יוצאים לטיול ורוצים לזהות דתיים ברחבי הארץ, פשוט תורידו את העיניים למטה ותחפשו סנדלי שורש. הסנדלים עם הסקוצ'ים כבר מזמן הפכו לאחד המאפיינים המזוהים עם הציבור הדתי ומשמשים בעיקר כדי לחרוש את ארץ ישראל בימי הקיץ החמים. אלא שתעלומה אחת מטרידה ציבור שלם: מה משמעות הנקודה הירוקה שנמצאת בתחתית כל סנדל, ונעלמת לאחר מספר שנים?

הנקודה הירוקה יכולה לספק אחריות על הסנדלים גם לאחר שנתיים

בחברת "שורש" החליטו לשים סוף לספקולקציות. לא פעם נטען שהנקודה הירוקה מעידה על איכות הסנדל, וכשהיא נמחקת הגיע הזמן להחליף אותו, והתשובה שמספקת החברה די דומה. כל אדם שקונה סנדלי שורש, מלבד סנדלים עודפים, מקבל איתם גם אחריות לשנתיים. זה אומר שבמשך השנתיים הראשונות לנעילת הסנדלים אפשר להגיע לחברה עם הנעליים וחשבונית והיא מתחייבת לכסות על פגמי ייצור ופגמים בחומרי הגלם.

אלא שלאחר שמסתיימות השנתיים, עדיין יש אפשרות נוספת. אם הנקודה הירוקה בתחתית שני הסנדלים שלכם עדיין ירוקה, אתם יכולים להעביר לחברה את הסנדלים לבדיקה. החברה לא מתחייבת לקחת אחריות על הפגם, אך הנקודה הירוקה מאפשרת את הבדיקה גם לאחר שנתיים מהקנייה.