עם אפקט שובב: הבת של מירי רגב כבשה אותנו בשמלת כלה צנועה

בשבוע האחרון מירי רגב חיתנה את בתה יעל, שנישאה למשה באירוע מרגש ורב מוזמנים. על השמלות של האם והבת אחראי המעצב דרור קונטנטו, והתוצאה המדהימה לפניכם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/06/23 17:22 ח בתמוז התשפג

עם אפקט שובב: הבת של מירי רגב כבשה אותנו בשמלת כלה צנועה
מירי רגב, חוגגת לבת, צילום: David Cohen/Flash90

ביום חמישי האחרון שרת התחבורה מירי רגב חיתנה את בתה יעל, באירוע חגיגי בו נכחו אנשי ציבור רבים וביניהם גם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. את השמלות שלבשו האם והכלה עיצב דרור קונטנטו, מעצב שמלות מוכר ויוצא "האח הגדול".

שמלת כלה צנועה עם אפקט שובב

קונטנטו, שבעצמו הגיע ממשפחה דתייה, ידוע ביכולתו לעצב שמלות כלה צנועות עוצרות נשימה, ובתה של מירי רגב היא דוגמה מצוינת לכך. השמלה מצד אחד מכסה את השרוולים ואורכה מגיע עד לרצפה, ומצד שני המעצב השכיל להשתמש באפקט מתעתע כשבחר בד בצבע גוף לבסיס מתחת לתחרה, כדי להעניק לשמלה מעט שובבות בשילוב עם אצילות.

שמלת הכלה עשויה כולה מתחרה סוטז בשיבוץ אבני סוורובסקי, מפתך מרובע, שרוול ארוך ושובל קטן מאחורה. התוצאה אלגנטית, צנועה ומחמיאה כל כך לגזרה של הכלה.

מירי רגב ומשפחתה

מירי רגב ומשפחתה צילום: ללא

קונטנטו אחראי גם על השמלה של האם רגב: שמלה שחורה עם שרוולי כתפיים, מבד קרפ עם שסע עדין. השמלה מחמיאה לשרה בצורה מפליאה, בייחוד בשל הגזרה הספציפית והכיווצים לאורכה, שמתאימים לפרופורציות של חברת הכנסת. המעצב סיפר על שיתוף הפעולה, "שמחתי לעבוד יחד עם משפחת רגב בעבודה המשותפת על השמלות לאירוע המרגש", אמר, "היה תהליך וחוויה מושלמת של חיבור מדהים בין חברים והתוצאות מדברות בעד עצמן ואני שמח על כך".

מירי רגב והמעצב דרור קונטנטו

מירי רגב והמעצב דרור קונטנטו צילום: יחצ

מירי ויעל רגב

מירי ויעל רגב צילום: ללא