מילה במילה מהסידור: מתמודדת האח הגדול התפללה והדיירים הקשיבו בשקט

על הנוכחות של הדייר החרדי באח הגדול כולם שמעו, אך נראה שהיהדות תופסת חלק מרכזי העונה, כאשר אחת המתמודדות קראה מילה במילה את קריאת שמע שעל המיטה כשהדיירים סביבה יושבים ומקשיבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 15:19 ז בתמוז התשפג

מילה במילה מהסידור: מתמודדת האח הגדול התפללה והדיירים הקשיבו בשקט
אתי ייטב קוראת קריאת שמע מהסידור, צילום: צילום מסך ערוץ 13

את תשומת הלב של הציבור הדתי בתכנית האח הגדול, תפס אחד המתמודדים יעקב גולדהבר - הדייר החרדי של בית האח הגדול, שצבר לא מעט אוהדים עם התנהגותו האדיבה והמכילה בבית. כעת נראה, שהקטע הדתי בבית האח הגדול לא מתחיל ונגמר בדייר החרדי. 

אתי ייטב קוראת קריאת שמע מהסידור

אתי ייטב קוראת קריאת שמע מהסידור צילום: צילום מסך רשת 13

בתיעוד מבית האח גדול, נראת אחת המתמודדות אתי ייטב, כשהיא קוראת מילה במילה את קריאת שמע שעל המיטה, כאשר סביבה המתמודדים יובל מעתוק, אלון חובל, ספיר בורגיל, אברהם אקלום ובן ויארניק יושבים ומקשיבים. 

"זה לא קל להגיד שלא נעים לך, אני מכיר את זה"

ייטב, זכורה מהשיחה שניהלה עם אותו גולדהבר. כזכור, לאחר הדחתו של הדייר עידן מורד, קיים גולדהבר שיחה עם דיירי הבית בה הודה שלא קל לא ושהוא כועס מאוד, לטענתו המודח הטרי עבר התעללות קשה בבית האח, והפך מאדם חזק למושא להתעללות נוראית.

לאחר מכן דיבר יענקי באופן אישי עם הדיירת אתי ייטב. "אני לא מתקן אף אחד", הוא הסביר, "אני מתקן אך ורק את הנפש של עצמי. אם אנשים לומדים מזה משהו על עצמם, עוד יותר טוב". ייטב הסכימה איתו והוסיפה, "מאוד חשוב שלא יפגעו באף אחד". הדיירת הודתה שלפעמים היא מאשימה את הצד הנפגע, שצריך לבוא ולבקש שיפסיקו. "זה לא קל", הסביר לה גולדהבר, "זה מאוד קשה, אני מכיר את זה ואני ראיתי את זה".

בהמשך השיחה ייטב ביקשה מיענקי שלא יישאר אדיש לסיטואציה, מה שחשוב זה שניקח את זה הלאה ולא נשב על הגדר", היא סיכמה והוסיפה, "אני סומכת עליך". הדייר החרדי השיב, "אני סומך על בורא עולם".