לובשים פוליטיקה זה לא סט: עידית סילמן היממה אותנו בקימונו וחצאית תואמים

מלבד היותה חברת כנסת מטעם הליכוד ושרה להגנת הסביבה, לעידית סילמן יש יכולות אופנתיות מרשימות. הלוק איתו הגיעה למליאת הכנסת, המורכב מקימונו וחצאית תואמים, הצליח להדהים אותנו באסתטיות שלו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 29/05/23 12:51 ט בסיון התשפג

זה לא סט: עידית סילמן היממה אותנו בקימונו וחצאית תואמים
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על כישוריה של עידית סילמן כחברת כנסת וכשרה להגנת הסביבה אפשר לדון רבות, ומותר להביע דעות לכאן או לכאן. אבל בכל הנוגע לסטייל - סילמן יודעת לעשות את העבודה. יום אחר יום היא מגיעה לכנסת בלוקים שונים ומוקפדים, וכבר ממבט מרפרף אפשר לראות את ההשקעה וההקפדה על הפרטים בכל לוק. אם מתעמקים קצת יותר, רואים עד כמה היא מבינה באופנה.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עידית סילמן הצליחה ליצור לוק אסתטי לגמרי בעצמה

כבר דיברנו בעבר על היכולת המדהימה של סילמן להתאים את השמלה לכיסוי הראש, וכעת חברת הכנסת מטעם הליכוד מפתיעה אותנו עם עוד יכולת מרשימה. את הקימונו שלבשה אתמול (א') למליאת הכנסת היא רכשה ברשת "yanga" תחת הכותרת "קימונו מילאן בהדפס פרחים", אך את החצאית היא שילבה בעצמה. השניים לא נקנו בתור סט, וסילמן הצליחה ליצור לוק אסתטי לגמרי בעצמה.

לשני אלו היא הוסיפה גופיה שחורה, שתי שרשראות לבנות ועגילים לבנים והרכיבה לוק אלגנטי מעורר השראה. אמנם בנוגע לכיסוי ראש היא הסתפקה במטפחת שחורה ופשוטה, אבל כשהלוק מושקע כל כך אפשר להניח למטפחת.

הלוק של עידית סילמן

הלוק של עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90