הפתרון המושלם: קולקצית בגדי הים הצנועים לקיץ

הטיול המושלם במעיין יכול להיראות הרבה יותר טוב בלי שכבות מציקות של בגדים רטובים. מותג בגדי הים הצנוע מציע את הפתרון האולטימטיבי לימי הקיץ - בגדי ים עמידים לכלור מבלי לוותר על הסגנון האישי שלך

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/23 11:53 ד בתמוז התשפג

הפתרון המושלם: קולקצית בגדי הים הצנועים לקיץ
צילום: מירי דוידוביץ'

ימי הקיץ החמים כבר כאן, ומזג האוויר, הבלתי נסבל לעיתים, מספק לנו הזדמנות נהדרת להתרעננות בים, במעיין, או בבריכה. אם גם את נוהגת להיזהר מהשמש או להתלבש באופן צנוע, בגדי הים של SunWay הם הפתרון המושלם. המותג מספק בגדי ים צנועים בגזרת שמלות ים, טוניקות, חולצות, טייטס וחצאיות בגד ים, ואפילו גם לנשים בהיריון.

צילום: מירי דוידוביץ'

כבר 26 שנים שהחברה מתמחה בייצור בגדי ים עמידים לכלור, כובעים וביגוד למניעת נזקי השמש. קולקציית בגדי הים הצנועים מיוצרת במספר אורכי שרוולים: מכסי מרפק, קצרים או ארוכים. שמלות הים ומכנסי בגד הים חצאית מתכווננים באורך כך שאפשר ליהנות משחייה בטוחה ונעימה וממראה צנוע גם מחוץ למים. 

צילום: מירי דוידוביץ'

לאחר שהתנסינו במותג עצמו, נוכל להעיד כי הבדים עצמם נעימים למגע, המידות תואמות את המצופה ובאופן כללי הבגד יושב היטב על הגוף. בגדי הים מיוצרים גם במידות גדולות לנשים שופעות. ניתן להתאים לבגדי הים כובעים מהקולקציה המגוונת של SunWay – כובעים רחבי שוליים אופנתיים, כובעי קש או לשלב מטפחת ראש עם מצחיית טניס או מצחיית קש אפנתית.

בקולקציה ישנן מספר אפשרויות, והגיוון מאפשר לנשים לבחור את מה שהן אוהבות. לטייץ תפורה חצאית שניתן לכוננן את אורכה בעזרת השרוכים הצידיים, כלומר, לקצר בזמן השחייה ולהאריך שוב מחוץ למים. השילוב של טייץ חצאית עם חולצת ים מאפשר לכל אישה לבחור את דגם החולצה שמועדף עליה. עם רוכסן או ללא רוכסן, שרוולים מכסי מרפק, שרוולים ארוכים, שרוולים קצרים.