אופנה מלכותית עונת הקיץ החלה: מלכת ספרד בחצאית פרחונית שכדאי לך לאמץ

לטיסיה מלכת ספרד הגיעה ליום הכוחות המזוינים בגרנדה בחצאית פרחונית מדהימה, אותה השכילה לשלב עם חולצה אלגנטית שלא תמשוך אליה יותר מדי תשומת לב. חוץ מהתיק והנעליים, הלוק של מלכת ספרד פשוט מושלם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/06/23 13:07 יח בסיון התשפג

עונת הקיץ החלה: מלכת ספרד בחצאית פרחונית שכדאי לך לאמץ
לטיסיה מלכת ספרד, צילום: shutterstock

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלוקים מגזריים וצנועים שמגיעים אלינו היישר מבית המלוכה. אחת הנסיכות שעושה זאת שוב ושוב היא קייט מידלטון, שכל תלבושת שלה יכולה להשתלב בארון של הדוסית המצויה. הפעם זו לטיסיה, מלכת ספרד, שהגיעה ליום הכוחות המזוינים בגרנדה בלוק שלא יכולנו שלא להתעכב עליו.

 

החצאית הפרחונית ללא ספק מכריזה על תחילת עונת הקיץ

אין הרבה מה לומר על הלוק של מלכת ספרד, בעיקר בגלל שהוא מדויק כל כך. החצאית הפרחונית, עם צבעים בהירים אך עדינים, ללא ספק מכריזה על תחילת עונת הקיץ. היא צבעונית, משמחת, מלאת חיות, ועם זאת אלגנטית כל כך. הגזרה הצמודה שלה מחמיאה לגזרה של המלכה, שבחרה בחוכמה למקם אותה באזור המותן. את החצאית, שכדאי גם לך לקנות, קנתה המלכה ב"José Hidalgo".

הבחירה של המלכה לשלב בלוק חולצה לבנה עם פתח מכובד ושרוולים תפוחים וקצרים היא חכמה כל כך ומצליחה מצד אחד לשים את הזרקור על החצאית המדהימה ומצד שני להוסיף טוויסט מעניין, במקום שימוש בחולצה רגילה ומשעממת.

הפריטים היחידים שאליהם פחות התחברנו בלוק הנפלא הם התיק ונעלי העקב, שניהם באותו צבע ורוד פוקסיה שתופס יותר מדי פוקוס. עם לוק מוצלח כל כך, לטיסיה בהחלט יכלה לוותר על פריטים שימשכו כל כך הרבה תשומת לב, ולבחור בצבע ורוד עדין יותר.