אופנה מלכותית אתן צריכות אותה בארון שלכן: מלכת ספרד בחצאית פליסה מהממת

המלכה לטיזיה הגיעה לאירוע בלוק מגזרי וצנוע, עם חולצת גולף בצבע עדין וחצאית מידי בעיצוב מיוחד ומקורי. אספנו בשבילכן את המקומות מהם נקנו הפריטים, כדי שתוכלו לרוץ ולקנות גם לכן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/03/23 14:57 ט באדר התשפג

אתן צריכות אותה בארון שלכן: מלכת ספרד בחצאית פליסה מהממת
צילום: shutterstock

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלוקים מגזריים וצנועים שמגיעים אלינו היישר מבית המלוכה. אחת הנסיכות שעושה זאת שוב ושוב היא קייט מידלטון, שכל תלבושת שלה יכולה להשתלב בארון של הדוסית המצויה. הפעם זו לטיזיה, מלכת ספרד, שהגיעה להצגה פומבית של האקדמיה המלכותית להיסטוריה בלוק מגזרי מהמם.

לוק שמתאים לכל דתייה

הלוק של לטיזיה מורכב מגולף בצבע סגול לילך עדין, שמתאים לכל דתייה מקפידה. המלכה השתמשה במגפיים שחורים ארוכים ואלגנטיים עם עקב גבוה, ותיק שחור שנקנה ב"MAUSKA" בספרד. גולת הכותרת היא כמובן חצאית הפליסה של המלכה, בגווני ורוד ושחור ובעיצוב ייחודי ואלגנטי. החצאית, שנקנתה ב"reiss", נצבעה בצורת אומברה, עם מעבר הדרגתי בין הצבעים. המלכה לא שכחה חגורה שחורה לשדרג את הלוק, והיא מוכנה לכל אירוע מגזרי וצנוע.

ציורים לא ברורים על השמלה

מי שפחות אהבנו את הלוק שלה היא קייט מידלטון, שהגיעה לאירוע כשהיא לבושה בשמלת סריג לבנה עם ציורים אדומים. אין ספק שכמו כל שמלה שתשים עליה, גם זו מחמיאה לגזרה של הנסיכה, אך זה ככל הנראה הדבר היחיד הטוב בשמלה הזו. הציורים הלא-ברורים על השמלה והצבעים הבנאליים שלה גורמים לה להזכיר לנו דודה שבאה לביקור מארץ רחוקה, ולא כל כך מבינה איך מתלבשים כאן.