אלגנטית אך מפתיעה: שמלת הכלה של מלכת ירדן העתידית

חוסיין, נסיך ירדן ויורש העצר, נישא לבחירת ליבו רג'וואה. שמלת הכלה של המלכה העתידית הצליחה לשלב בין קלאסיות ואלגנטיות לשובבות וייחודיות, עם טוויסט מפתיע בפתח הצוואר ושובל עצום כיאה לנסיכה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/06/23 19:23 יב בסיון התשפג

אלגנטית אך מפתיעה: שמלת הכלה של מלכת ירדן העתידית
חתן וכלה, ארכיון, צילום: shutterstock

נסיכים ונסיכות מכל רחבי העולם עשו את דרכם היום (ה') עד לירדן שכנתנו, כדי לקחת חלק בחתונת הנסיך חוסיין עם בחירת ליבו רג׳ווה. רק לפני זמן קצר הזוג חגג את מסיבת החינה המסורתית, והיום נישאו זה לזו באירוע חגיגי עם סעודת ענק ולמעלה מ-1,700 מוזמנים.

הפתח הייחודי מעניק לשמלה טוויסט מפתיע

כמו בכל חתונה, גם בחתונת המלך והמלכה העתידיים של ירדן עיני כולם נישאו אל שמלת הכלה של הנסיכה הצעירה. שמלת הכלה של רג'וואה ללא ספק מעוררת התפעלות: מצד אחד מדובר בשמלה קלאסית, צמודה לגוף ואלגנטית, שמחמיאה לגזרה של הכלה. מצד שני, חדי העין ישימו לב לגימורים הייחודים: החל בפתח, שזז מהאמצע אל הכתף השמאלית ומעניק לשמלה טוויסט מפתיע, ועד לקיפולים העדינים שהופכים את השמלה מחלקה למקושטת ומעניינת.

כיאה לנסיכה, כמובן, רג'וואה התהדרה בשובל עצום מאחורי השמלה, שקושט בעיטורי פרחים מרהיבים. ולא נשכח כמובן את הכתר הכסוף, שהופך את רג׳וואה מכלה רגילה לנסיכה מהמניין. השמלה המיוחדת עוצבה במיוחד עבור הנסיכה על ידי "elie saab".