7 טיפים לשמירה על עור הפנים בתנאי מזג האוויר

מזג האוויר המעורפל תפס את כולנו לא מוכנות, אך דווקא בימים אלו שכוללים אובך, ערפל ואבק חשוב לשמור על שגרת טיפוח של עור הפנים. אספנו בשבילכם שבעה טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם תנאי מזג האוויר

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 11:41 טז בסיון התשפג

7 טיפים לשמירה על עור הפנים בתנאי מזג האוויר
צילום: shutterstock

מזג האוויר בתקופה האחרונה די מעורפל, וכולל שכוללים אובך, ערפל ואבק, שעלולים להזיק לעור הפנים. דווקא במזג האוויר שכזה, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח טבעית. אספנו בשבילכן שבעה טיפים שיעזרו לכן לשמור על עור הפנים בתנאי מזג האוויר הקשים.

  1. השתמשו בתכשיר ניקוי עדין וטבעי כדי להסיר לכלוך, מזהמים ולכלוכים מהעור. כדאי להשתמש בחומרי ניקוי עם מרכיבים כגון קמומיל, אלוורה או תה ירוק, בעלי תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות.
  2. לאחר הניקוי הראשוני, יש למרוח טונר עדין כדי לאזן את רמות ה-PH של העור, שיכולים לעזור להרגיע ולרענן את העור שלך. לאחר מכן, חשוב למרוח קרם הגנה טבעי או קרם לחות עם מקדם הגנה רחב טווח, אפילו בימים מעורפלים. חשוב לחפש מוצרים המכילים נוגדי חמצון כמו ויטמין C, ויטמין E או תמצית תה ירוק.
  3. יש לשקול לשלב סרום בשגרת הטיפוח, כדי לספק הזנה נוספת לעור. חשוב להשתמש בסרומים המכילים חומצה היאלורונית, שיכולה לסייע בשמירה על הלחות.
  4. פילינג הוא חיוני להסרת תאי עור מתים ולפתיחת סתימות של נקבוביות. בתנאי מזג אוויר קשים, עדיף לבחור בפילינג עדין. כדאי להשתמש פבילינג טבעי כמו שיבולת שועל טחונה דק או אבקת אורז, פעם או פעמיים בשבוע.
  5. חשוב להרבות בשתיית מים כדי לשמור על לחות הגוף ולשטוף רעלים. אין להמעיט בתזונה עשירה בנוגדי חמצון, כגון פירות וירקות, שיכולים להגביר את ההגנה הטבעית של הגוף שלך מפני מזהמים.
  6. כדי לשמור על אוויר פנים נקי יש להשתמש במטהרי אוויר או בצמחים הידועים בתכונותיהם מטהרות האוויר, כגון צמחי אלוורה, שישפרו את איכות האוויר בתוך הבית.
  7. בסופו של יום, מזג אוויר מעורפל יכול להיות מלחיץ, אז קחו זמן להירגע. תרגילי נשימה עמוקה, מדיטציה או עיסוק בפעילויות מרגיעות, יעזרו להפחית את רמות הלחץ והמתח שעלולות להשפיע על בריאות העור.
פילינג לימונענע

פילינג לימונענע צילום: אורי גרון

המאמר מטעם "היפי אנד שיק", מותג קוסמטיקה קלין-ביוטי.