לובשים פוליטיקה שתי חברות כנסת הגיעו בז'קט ורוד - מי עשתה את זה טוב יותר?

במהלך הדיונים על תקציב המדינה, שתי חברות כנסת נצפו עם ז'קט זהה בצבע ורוד - אחת לבשה חולצה שחורה, אחת בצבע גוף - אך מי עשתה את זה טוב יותר?

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 24/05/23 15:19 ד בסיון התשפג

שתי חברות כנסת הגיעו בז'קט ורוד - מי עשתה את זה טוב יותר?
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

השבוע התקיימו בכנסת הדיונים סביב תקציב המדינה, שהגיעו לסיומם אתמול (ג') והתקציב אושר בהצלחה. לדיונים הגיעו חברי וחברות הכנסת, שהתייצבו להביע את עמדתם בזה אחר זה. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מטעם ישראל ביתנו, ודאי הופתעה לראות את חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מטעם מפלגת חד"ש מגיעה עם אותו ז'קט באותו הצבע שלה.

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יוליה מלינובסקי ועאידה תומא סלימאן עם אותו הז'קט - מי עשתה את זה טוב יותר?

הלוק של חברות הכנסת אמנם נראה זהה, אך יש ביניהן כמה הבדלים חשובים. בעוד תומא סלימאן בחרה לשלב את הז'קט עם חולצה שחורה, מלינובסקי הפתיעה עם חולצה בצבע גוף. במקרה של הז'קט העז השילוב עם צבע בהיר מתאים יותר, אך היינו מעדיפים חולצה לבנה מאשר צבע גוף, שקצת מזכיר לנו שיעור בלט.

הבדל נוסף בין הז'קטים הוא הצווארון - אצל חברת ישראל ביתנו הצווארון בולט ומשפיע על עיצוב הז'קט, ואצל חברת מפלגת חד"ש הצווארון הוא חלק מהזקט עצמו. הצבע אצל תומא סלימאן קצת יותר כהה, בעוד של מלינובסקי זורח יותר. למרות ששתיהן נצפו עם לוקים כמעט זהים, עלינו להכריע שאהבנו יותר את הלוק של מלינובסקי.